Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نمایش «خط باریک قرمز» با بازیگران کانون اصلاح و تربیت امروز به صحنه می رود و ستاره پسیانی برای برخی اجراها به جای مهناز افشار در الیور توئیست بازی خواهد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نمایش «الیور توئیست»، ستاره پسیانی قرار است نقش نانسی را در سانس های ویژه ساعت ١٥ و ٢١ بازی کند، مهناز افشار بازیگر نقش نانسی نیز همچنان در سانس های ساعت ١٨ اجراهای بهمن و اسفند این نمایش حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین پارسایی نمایش موزیکال «الیور توئیست» را بر اساس نسخه سینمایی آن با همراهی گروهی از هنرمندان حوزه موسیقی و تئاتر در تالار وحدت به صحنه برده است.
موزیکال «الیور توئیست» به تهیه‌کنندگی موسسه حریر هنر شرق بر اساس رمان چارلز دیکنز تولید شده است.

** خط باریک قرمز به صحنه می رود
امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه ساعت ١٦ و ١٨ مددجویان کانون اصلاح و تربیت در پلتفرم داربست محسن به صحنه می روند.
نمایش «خط باریک قرمز» که با کارگردانی توماج دانش بهزادی و با نمایشنامه ای از کاملیا غزالی و تهیه کنندگی فرزاد خوشدست به روی صحنه می رود، در ادامه ساخت مجموعه تلویزیونی پس از حبس به اجرا رسیده است.
مستند «پس از حبس» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرزاد خوشدست، اوایل آبان در کانون اصلاح و تربیت کلید خورد.
این سریال که محصولی از شبکه سه سیما به بررسی تاثیر هنر به ویژه مدیوم تئاتر بر مجرمان نوجوان کانون اصلاح و تربیت می پردازد.
خط باریک قرمز در جشنواره سی و ششم تئاتر فجر و در بخش خارج از صحنه اجرا خواهد شد.

** خداحافظی آن سوی آینه پس از چهل اجرا
نمایش «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی که از چهارم دی اجرای خود را آغاز کرده بود، در تاریخ ١٥ بهمن به پایان می رسد.
این نمایش با احتساب اجراهای هفته پایانی، تاکنون ٤٠ اجرا داشته است که با وجود اتفاقات غیر قابل پیش بینی اخیر همچون زلزله تهران، آلودگی هوا و فیلتر شدن فضای مجازی که امکان تبلیغات را از تئاترها، کنسرت ها و فیلم های سینمایی گرفته بود و همچنین همزمانی با جشنواره تئاتر فجر، یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین نمایش های ابتدای زمستان شد.
با وجود پیش فروش شدن هفته های پایانی اجراهای آن سوی آینه و به اتمام رسیدن بلیت های موجود، اجرای این نمایش تمدید نخواهد شد.
ریما رامین فر، مارال بنی آدم، علی سرابی و پژمان جمشیدی؛ بازیگران این نمایش هستند که در هفته پایانی اجراهای آن سوی آینه، هر شب ساعت ٢٠:٣٠ و در سانس های ویژه ساعت ١٧ در سالن شهرزاد به روی صحنه می روند.
آن سوی آینه یک کمدی درام فرانسوی است که با قلم فلوریان زلر به نگارش درآمده است.
فراهنگ ** 7561 **1055
دریافت کننده: سارا کریمیان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • شور ساحری در صحنه سیرک