Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- بيست و هفتمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون دهه مبارک فجر روزهاي شانزدهم تا نوزدهم بهمن ماه جاري با حضور 15 کشور خارجي برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا از فدراسيون بدمينتون، ششمين نشست هيات رييسه فدراسيون بدمينتون امروز(چهارشنبه) به رياست «محمدرضا پوريا» رئيس فدراسيون و اعضاي هيات رييسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين نشست، از اعضاي هيات رييسه براي پيشبرد اهداف اين فدراسيون تشکر کرد و به اعضاي جديد هيات رئيسه (حسام عقبايي و امير فرزانه شربياني) خوش آمد گفت. وي همچنين از زحمات اعضاي سابق هيات رييسه که بازنشسته شده اند، قدرداني کرد.
ششمين نشست هيات رييسه فدراسيون بدمينتون به منظور برنامه ريزي جهت برگزاري بيست و هفتيمن دوره مسابقات بين المللي فجر ايران است که به مناسب گرامي داشت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در تقويم جهاني فدراسيون بين المللي بدمينتون به ثبت رسيده است، تشکيل مي شود.
پوريا اظهار داشت: در اين دوره از رقابت ها بازيکنان 15 کشور از نقاط مختلف جهان حضور دارند و بايد تلاش شود که اين دوره نيز همچون دوره هاي گذشته با شايستگي هرچه تمام تر و به نحو بسيار مطلوبي برگزار شود.
وي گفت: در اين رابطه «فريبا مددي» نايب رييس بانوان فدراسيون و «علي موذن» دبير فدراسيون در چند روز گذشته با مسئولان استان زنجان در مورد اهميت برگزاري اين رقابت ها نشستي داشته و تمامي موارد را مطرح کرده اند.
پوريا با بيان اينکه در سال جاري اين دومين مسابقه بين المللي بدمينتون است که در کشور برگزار مي شود، افزود: نخستين مسابقه بين المللي ، اولين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون جوانان در استان سمنان بود و دومين مسابقه برگزاري بيست و هفتمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون فجر ايران است که در روزهاي آينده در استان زنجان برگزار خواهد شد.
بيست و هفتمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون دهه مبارک فجر در روزهاي شانزدهم تا نوزدهم بهمن ماه جاري با حضور 15 کشور آلمان، اندونزي، ترکيه، هند، جمهوري آذربايجان، ويتنام، اردن، عراق، مولداوي، استراليا، مالزي، پرتغال، بلژيک، سوريه و مالديو به همراه ملي پوشان بدمينتون ايران برگزار مي شود. اين مسابقات با جوايز 25 هزار دلاري در سالن اختصاصي بدمينتون شهرستان زنجان برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9129**1368
خبرنگار: مهدي رهبر** انتشار:خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز