Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک استقلال می گوید هیچ اختلافی با سرمربی تیمش ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی در بازی با سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر از زمین بازی تعویض شد و حالا این شایعه به وجود آمده که به تعویض خود اعتراض کرده است و رابطه خوبی با شفر ندارد.

فرشید اسماعیلی در واکنش به حواشی که در مورد او مطرح شده است به خبرنگار ما گفت:

واقعا نمی دانم چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا چنین اتفاقی که می گویند نیفتاد. من در بازی با سایپا تعویض شدم و البته می دانستم که می توانم هنوز برای استقلال مفید باشم. اما اعتراض یعنی چه؟ من حرف بدی زدم یا بعد از تعویض به رختکن رفتم؟ پیراهنم را به زمین کوبیدم؟ چه کار کردم که این حاشیه ها برای من درست می شود.

او ادامه داد:

من رابطه ام بسیار با آقای شفر خوب است و این را همه می دانند. من هر روز با ایشان حرف می زنم. ما در مورد نحوه تمرینات با هم صحبت می کنیم. اگر من حاشیه ای درست کرده بودم هیچوقت آقای شفر به من بازی نمی داد. این را بدانید که من هر روز در تمرین جدی هستم و هرگز خودم را وارد حاشیه نمی کنم.

فرشید اسماعیلی در پایان گفت:

من بازیکن آرامی هستم و هرگز خودم را وارد حواشی نمی کنم. لطفا برای من حاشیه درست نکنید؛ چون نمی توانید میانه من و آقای شفر را خراب کنید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر یک چالش بزرگ پیش روی خود داشت و اوسمار برای پست دفاع راست باید به وحدت حنانوف اعتماد می‌کرد که حدود یک ماه و نیم به علت مصدومیت دور از لیست بود.

وحدت در بازی با سپاهان ۸۸ دقیقه در زمین بود، اما نتوانست انتظارات را آنطور که باید برآورده کند و در نهایت جای خود را در دقایق پایانی به فرشاد فرجی داد.

نکته جالب توجه اینکه وحدت در مدت اخیر در تیم ملی تاجیکستان بازی‌های درخشان‌تری را از خود به جا گذاشته است و پرسپولیس نیز به چنین سطح از آمادگی این بازیکن جوان احتیاج دارد.

البته حنانوف در تیم ملی تاجیکستان مدافع وسط است و ممکن است این تغییر پست نیز روی عملکردش تاثیر بگذارد. با این حال حنانوف پس از مصدومیتش پنج بازی دیگر نیز فرصت دارد تا به سرخ‌ها کمک کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!