Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین تجلیل از رتبه‌های برگزیده کنکور سراسری۲۱ برگزیده استان زنجان در رشته‌های مختلف تجلیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم،عباس ربیعی صبح امروز در آیین تجلیل از رتبه‌های برگزیده استان زنجان در کنکور سراسری اظهار داشت : افراد حائز رتبه های تک رقمی در کنکور سراسری امسال بوده اند که در این مراسم از 21 نفر از این افراد در رشته‌های مختلف تجلیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان را یکی از اقدامات در بنیاد نخبگان دانست و تصریح کرد:  طرح شهاببا همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان در تمامی مقاطع تحصیلی اجرایی شده است که  این طرح به منظور هدایت استعدادها و شکوفا سازی این استعدادها بوده است.

وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از نفرات برگزیده کنکور گفت: بنیاد نخبگان برای ایجاد مشوق در بین نسل نوجوان و جوان که برگزیدهای علمی هستند جوایز مختلفی را در بخش دانش آموزی ، دانشجویی و استعدادهای برتر در نظر گرفته است تا بتوان با ارائه این مشوق ها آنها را در ادامه این مسیر و موفقیت علمی تشویق کرد.

ربیعی با بیان اینکه هدف طرح "شهاب" این است که بتواند استعدادهای متنوع و متفاوت دانش‌آموزان را به رسمیت بشناسد، عنوان کرد:  نتایج اجرای این طرح می تواند سبب پرورش نخبگان نسل آینده برای کشور شود که امیدواریم نتایج آن را در آینده علمی استان ببینیم.

در ادامه این جلسه محمود سیفی نیا معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به کسب نتایج بهتر در کنکور سراسری سال 96 اظهار داشت: عملکرد استان در کسب رتبه های برتر کنکور امسال بهتر از سالهای گذشته بوده است که این امر نتیجه همراهی والدین و دانش آموزان و کادر آموزشی است.

وی کنکور را تنها یک آزمون و نه هدف  برای دانش آموزان دانست و تاکید کرد: کسب رتبه تنها یک شاخصه بوده و هدف نیست بلکه دانش آموزان کنکور را باید مرحله ای از دوران تحصیل خود محسوب کنند.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به لزوم توجه به استعدادهای دانش آموزان گفت: اگر شغل  افراد در جامعه بر اساس استعداد‌ها باشد عملکرد بهتری را خواهیم داشت و رسیدن به این امر یکی از اهداف آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده