Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@10:26:43 GMT

قهرمان موی تای ایران سفیر ورزشی تایلند شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۴۲۲۱

قهرمان ایرانی موی تای بانوان جهان به عنوان سفیر ورزشی و گردشگری تایلند معرفی شد.

روز گذشته مراسم رویداد معرفی معصومه تاجیک قهرمان موی تای بانوان ایران و جهان به عنوان سفیر ورزشی و گردشگری تایلند در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سفیر تایلند در ایران انجام شد، معصومه تاجیک به عنوان سفیر ورزشی و گردشگری این کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهتاب کرامتی به عنوان حامی ورزش بانوان، الهه منصوریان قهرمان ووشو و سحر مصیبی کارگردان مستند صفر تا سکو که درباره خواهران ووشوکار منصوریان ساخته شده بود، از جمله چهره های مطرح حاضر در این مراسم بودند.

 

معصومه تاجیک که پیش از این در کافه خبر خبرآنلاین حاضر شده بود درباره این رویداد مهم گفت:موی تای رشته اصلی تایلند است و تمام نهاد گردشگری تایلند که زیرمجموعه وزارت گردشگری و ورزش است در دنیا سفیر انتخاب می کند و روی رشته ها و صنایع و شناساندن این کشور می خواهند کار کنند.

او در پاسخ به این سوال که چه ویژگی ای داشته که سفارت تایلند برای این موضوع او برگزیده اند گفت: به این دلیل که من جز اولین ها بودم. 5رکورد گینس دارم که قرار است به زودی ثبت کنم. اولین کسی بودم که آموزش موی تای به صورت زنده داشتم. بدلکاری کردم. دائم برای این رشته در حال تلاش هستم. وقتی دیدند که من چقدر تلاش می کنم و آنها هم فوکوسشان این است که این رشته را بشناسانند من را انتخاب کردند. البته من خودم تازه اول راه هستم و هنوز به هیچ جا نرسیدم ولی اینکه می گویید خیلی ها دوست دارند جایگاه من را داشته باشند برای این است که من خیلی فعالیت کردم. یک پرونده کامل دارم که باید ببینید آن چند سالی که موی تای محو شده بود من چقدر تلاش کردم و چقدر گریه کردم. نمی دانم چه عرق خاصی به این رشته داشتم ولی واقعا عمرم را گذاشتم. آن سال هایی که خیلی ها به رشته های دیگر رفتند و ملی پوش شدند من داشتم روی پله های وزارت ورزش دوندگی می کردم تا برای این رشته کاری کنم و وقتی کاری از دستم برنیامد برنامه تلویزیونی برای این رشته گذاشتم یا مصاحبه های کوبنده داشتم. من یک نفر بودم وهیچ حامی هم نداشتم چون همه قبول کرده بودند که موی تای لغو شده ولی من ایستادم و گفتم ما چه فرقی با رشته های رزمی دیگر دارد؟ به همین راحتی برای یک سلیقه شخصی یک خانم این رشته محو شود؟ سالیان عمرم هدر رفت ولی دوندگی هایم جواب داد.

منبع: خبر آنلاین

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟
بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.
روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟
بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم