Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا – نهمین کنگره سالانه تصویربرداری بیماری های زنان روز چهارشنبه در سرسرای شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا استاندار خوزستان در آیین آغاز به کار این کنگره اظهار کرد: استمرار برگزاری این کنگره ها در جهت ارتقا و رشد این بخش نقش مهمی دارد چرا که امروز پیشرفت تکنولوژی و بالارفتن سطح فناوری در دنیا به کمک همه رشته ها آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا شریعتی ادامه داد: استفاده از فناوری های نوین در حوزه پزشکی باعث پیشرفت های زیادی شده و نقش ارزنده تجهیزات رادیولوژی در تشخیص بیماری ها غیر قابل انکار است.
وی افزود: علمی کارکردن و همکاری فرابخشی یک اصل اساسی است چون اگر از تکنولوژی ها به روش نادرست و بدون تجربه و تخصص کافی استفاده شود به بیراهه می رویم و برای بیمار و پزشک آسیب هایی به دنبال دارد.
شریعتی ادامه داد: در سال های اخیر بنا به برخی دلایل، دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جایگاه واقعی خود قرار نداشته که باید با برنامه ریزی مدون در مسیر ارتقای جایگاه دانشگاه گام برداریم.
استاندار خوزستان با تاکید بر اولویت دانایی محوری گفت: آمادگی داریم تا در زمینه آخرین تجهیزات و تکنولوژی های رشته رادیولوژی متناسب با نیاز استان حمایت کنیم تا دانشگاه اهواز و سیستم های بخش خصوصی متناسب با نیاز و در سطح یک دانشگاه تیپ یک خدمات لازم را ارائه کند تا دانشگاه جایگاه خود را دوباره در کشور به دست آورد.
دبیر علمی کنگره نیز به خبرنگاران گفت: در این کنگره 48 سخنرانی، کارگاه و پنل ارائه می شود که کارگاهها برای ارتقای مهارتهای علمی و سخنرانی ها مربوط به فعالیت های پژوهشی و تجربی است.
دکتر احمد سلطانی شیرازی ادامه داد: پنل ها به صورت بحث آزاد ارائه می شود و چالش ها را در زمینه تصویربرداری بیماری های زنان مورد بحث قرار می دهد.
وی افزود: پنل ها در خصوص بررسی آنومالی ها یا ناهنجاری های جنینی، سرطان های پستان و خونریزی های زنان است.
سلطانی شیرازی بیان کرد: از جمله محورهای کنگره بیماری های لگن، علل نازایی، تومورهای پستان و بررسی روش های ژنتیکی آزمایشگاهی است که ناهنجاری های جنین را تشخیص می دهد .
نهمین کنگره سالانه تصویربرداری بیماری های زنان از چهارم تا هفتم بهمن ماه در سرسرای شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال برگزاری است.
3004/6002/6064
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی