Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی تبریزی همچنان در بازی های متوالی دروازه حریفان را می گشاید.

طرفداری- در هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم استقلال خوزستان در دیداری خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان صف آرایی کرد که در پایان شاگردان قلعه نویی با نتیجه 2 بر 0 پیروز شدند.

تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود ذوب آهن پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عبدالله ویسی در همان دقیقه 3 نیمه اول می توانستند از حریف خود پیش بیفتند اما واکنش دیدنی رشید مظاهری روی ضربه عادل کلاه کج مانع از شکل گیری گل شد. تیم ذوب آهن که در این بازی سراسیمه نشان می داد در دقیقه 30 روی کارهای دفاعی مرتکب اشتباه شد و فرصت طلبی اسماعیل شریفات، بازیکن نیم فصل اول ذوب آهن می رفت تا به گل ختم شود اما باز هم رشید مظاهری روی صحنه ای تک به تک به خوبی ایستادگی کرد.

بعد از دقیقه 30 شاگردان قلعه نویی ابتکار عمل بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 36 توانستند تیر دروازه استقلال خوزستان را به لرزه درآورند و اگر در دقایق پایانی نیمه اول کی روش استنلی سوارز قدر پاس طلایی ربیع عطایا را می دانست ذوبی ها با پیروزی به رختکن می رفتند اما بی دقتی او موجب شد تا تلاش دو تیم با تساوی بدون گل در نیمه اول همراه باشد.

در دقیقه 80 پرتاب بلند خالد شفیعی با تأثیر بازیکن ذوب آهن به محمدرضا عباسی رسید و این بازیکن با یک چرخش زیبا شوتی زد که به تور دروازه استقلال خوزستان چسبید.

در دقیقه 82 مرتضی تبریزی با یک شوت از راه دور و فوق العاده دروازه استقلال خوزستان را باز کرد تا به روند گلزنی متوالی خود در بازی های لیگ برتری ذوب آهن ادامه داده باشد و به این ترتیب ویسی در عرض دو دقیقه آچمز شد و شاگردان قلعه نویی برد شیرین 2 بر 0 را در خانه حریف به دست آوردند.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان