Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه‌‌‌‌‌‌‌ها عناصر جدایی‌ناپذیر روزگار ما هستند و هر یک از ما با توجه به زندگی و کسب و کار خود به یک یا چند نوع از آنها نیازمندیم. بیمه‌‌‌‌‌‌‌های شخص‌ثالث و بدنه برای وسایل نقلیه، بیمه‌‌‌‌‌‌‌های آتش‌سوزی و حوادث و مسئولیت برای جبران اتفاقات پیش بینی نشده در محل زندگی و کار و بیمه‌‌‌‌‌‌‌های درمان و عمر برای تضمین آسایش و آرامش در زندگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار نیاز فراوان مردم به خرید انواع بیمه‌ها، تعداد شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه نیز گسترش فراوانی یافته است و هرکدام شرایط و نرخ‌‌‌‌‌‌‌های مخصوص به خود را ارائه‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهند و همین امر موجب‌‌‌‌‌‌‌ می‌شود وقتی یک شهروند عادی برای خرید هریک از بیمه‌‌‌‌‌‌‌ها اقدام کند، پیش از هر چیز با یک سوال بزرگ مواجه شود: «ازکی بخریم؟»

تا پیش از این، پاسخ به این سوال تنها با مراجعه به تمام شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه و بررسی مشخصات و نرخ‌‌‌‌‌‌‌های هرکدام امکان پذیر بود. پاسخی که با تمام دوندگی‌‌‌‌‌‌‌ها و اتلاف وقت هایش همچنان قابل اعتماد نبود؛ چرا که هر شرکتی ادعای بهترین بودن داشت و علاوه بر آن اطلاع از شرایط خسارت‌دهی و کیفیت عملکرد شعبات پرداخت خسارت تنها با تجربه‌‌ی مشابه امکان پذیر‌‌‌‌‌‌‌ می‌شد. اما به تازگی شرکت استارت‌آپی «ازکیـ» روش بی‌نظیری برای برطرف کردن این مشکل و جلوگیری از سرگردانی و اتلاف وقت خریداران بیمه پیدا کرده است. روشی که با کنار هم قرار دادن شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه و فراهم نمودن امکان مقایسه و خرید آنلاین آنها، مثل سایر فعالیت‌‌‌‌‌‌‌های استارت‌آپی بیش از هر چیز به نفع وقت و هزینه‌‌ی مصرف‌کنندگان اصلی یا همان خریداران تمام خواهد شد.

شرکت‌‌‌‌‌‌‌های استارت‌آپی با سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌‌‌‌‌‌‌های نو و کاربردی شکل‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرند. ایده هایی که از دل بازارهای سنتی بیرون‌‌‌‌‌‌‌ می‌‌آیند، آنها را پالایش‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند و در نهایت با در نظر گرفتن صرفه مشتریان و منفعت آنها، رونق جدیدی به هر کسب و کاری‌‌‌‌‌‌‌ می‌بخشند.

برای مثال بد نیست نگاهی به استارت‌آپ «اسنپ» بیندازید. اسنپ ایده‌‌ی ساده‌ای داشت؛ افزایش سرعت و کاهش قیمت. همین ایده‌‌ی ساده مسافربر‌‌‌‌‌‌‌های سطح شهر را در یک سیستم متمرکز کرد و با افزایش کارایی و ایجاد بازار تازه، هم سرعت را بالا برد و هم هزینه هر سفر را کاهش داد. به عبارت ساده‌تر هم مشتری‌‌‌‌‌‌‌های مستقیمی به مسافربرها داد و هم هزینه را برای مسافران کم کرد. «دیجیـ کالا» نیز با تعریف یک سیستم یکپارچه فروش محصول بازار تازه و موفقی به وجود آورد که هم رضایت تولیدکنندگان و رونق کسب و کار آنها را به همراه داشت و هم خرید را برای مشتریان آسان و ارزان‌تر نمود.

حالا «ازکیـ» نیز با سرمایه گذاری بر روی یک ایده‌‌ی ساده و هوشمندانه شکل گرفته و به جمع این شرکت‌‌‌‌‌‌‌ها پیوسته است. شرکتی که به اصطلاح «اسنپ بیمه‌ها» خواهد شد و بیش از هر چیز به نفع جیب مردم خواهد بود. و البته از این طریق رونق مطلوبی به بازار شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه تزریق خواهد کرد.

نکته‌‌‌‌‌‌ی قابل توجه، استقبال شرکت‌‌‌های سنتی بیمه از ایده‌‌‌‌‌‌ی جدید فروش اینترنتی بیمه و همکاری این شرکت‌‌‌‌ها با این کسب و کار تازه است. شرکت‌‌‌های بیمه‌‌‌‌‌ای به سامانه «ازکیـ» نه به چشم یک رقیب، بلکه به چشم یک توسعه دهنده‌‌‌‌‌‌ی خلاق بازار نگاه‌‌‌‌ می‌کنند؛ و به خوبی‌‌‌‌ می‌دانند شرکت‌‌‌‌هایی مثل ازکیـ با وجود این که بیشترین سود را به مردم و خریداران بیمه‌‌‌‌ می‌رسانند، بازار آنها را نیز رونق قابل توجهی خواهند بخشید.

وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Online Aggregator ها قرار می­گیرد، و همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

وب سایت «ازکیـ» به انتخاب سخت متقاضیان بیمه کمک‌‌‌‌‌‌‌ می‌نماید و به آنها‌‌‌‌‌‌‌ می‌گوید «ازکیـ بیمه بخرند» و با این روش در کنار فراهم نمودن فضای رقابتی‌‌‌‌‌‌‌ میان شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه، مسیر ساده، سریع و کم هزینه‌ای پیش روی خریداران بیمه‌‌‌‌‌‌‌ می‌گذارد و آنها را از سردرگمی‌‌‌‌‌‌‌ میان شرکت‌‌‌‌‌‌‌ها نجات‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهد.

از این به بعد اگر قصد خرید بیمه را داشتید،‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید با کامپیوتر یا گوشی خود وارد وب‌سایت AZKI.COM  بشوید و با چند کلیک ساده هرچه از مشخصات و نرخ شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه بخواهید را یک جا و در کنار هم ببینید و ارزیابی کنید. ازکیـ به شما کمک‌‌‌‌‌‌‌ می‌کند تا بدون هیچ زحمتی تفاوت قیمت‌ها، کیفیت خدمات، سرعت پاسخگویی، نحوه خسارت دهی و سایر پارامتر‌‌‌‌‌‌‌های شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه را با یکدیگر مقایسه نموده و نظرات و تجربیات خریداران قبلی هر شرکت را نیز مشاهده کنید. و در نهایت بهترین و مناسب‌ترین بیمه را انتخاب نمایید.

«ازکیـ» با مقایسه‌ای بی‌طرفانه و بدون غرض‌ورزی، بهترین بیمه را در کمترین زمان و مناسب‌ترین قیمت به شما معرفی‌‌‌‌‌‌‌ می‌کند و در تمام مراحل خرید، پشتیبانی آنلاین کارشناسان خود را برای شما فراهم خواهد کرد از لحظه‌‌ی سفارش بیمه، تا لحظه‌‌ی تحویل بیمه‌نامه درب منزل یا محل کار شما.

 

منبع: سایت ازکیـ azki.com  

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران