Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:46:58 GMT

برگزاري جشن روز پرستار در بيمارستان ميلاد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۴۸۵۵

برگزاري جشن روز پرستار در بيمارستان ميلاد

خبرگزاري آريا-  مدير عامل بيمارستان ميلاد گفت: روز پرستار روزي ماندگار در تقويم جامعه پزشکي کشور است.

به گزارش خبرگزاري آريا محمود رضا فياض مدير عامل بيمارستان ميلاد در جشن روز پرستار  بيمارستان ميلاد افزود: ضمن تبريک روز پرستار از زحمات پرستاران عزيز به خصوص پرستاران ميلاد به جامعه کارگري کشور تشکر مي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي با تاکيد بر رويکرد مديريت ارشد بيمارستان ميلاد به انتقاد سازنده کارکنان اظهار داشت: علت اعتلاي بيمارستان ميلاد همين موضوع است که اين مهم به دليل اين است که حس در خانواده بودن در بيمارستان وجود دارد.

فياض با اشاره به تاکيد بزرگان دين به مراقبت از بيماران گفت: پرستاري دربيمارستان ميلاد افتخار است.

 ميکائيل عظيمي معاون درمان بيمارستان ميلاد با تبريک روز پرستار گفت: اميدوارم همچون گذشته بيمارستان ميلاد در خدمت به بيماران نمونه باشد

همچنين فاطمه روزبهي مدير پرستاري و مامايي بيمارستان ميلاد با تبريک روز پرستار به تمام پرستاران و کادر درماني خاطر نشان کرد: همگامي دکتر فياض، دکتر عظيمي و تمامي مديران بيمارستان باعث شده که بتوانيم بر سختي هاي کار غلبه کنيم.

وي با بيان اين که بيشتر وقت پرستاران در بيمارستان مي گذرد، گفت: کار کردن با جان و دل خصيصه پرستاران بيمارستان ميلاد است.

روزبهي تاکيد کرد: رضايت مندي بيماران مورد تاکيد ماست و باعث خوشحالي مي شود.

پوران درخشنده فيلمساز نيز که در مراسم جشن روز پرستار بيمارستان ميلاد حضور داشت با تبريک اين روز گفت: پرستاري شغل نيست عاشقي است بنابراين اميدوارم ما قدر شناس پرستاران باشيم.

در اين مراسم از پرستاران نمونه بيمارستان ميلاد با اهداي لوح تقدير بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: رژیم اشغالگر عملیات نظامی هدفمندی را علیه سیستم بهداشتی در نوار غزه انجام می‌دهد.

وی افزود: دشمن به دنبال کوچاندن اجباری فلسطینیان از شمال نوار غزه به جنوب آن است. همچنین هدف قرار دادن بیمارستان‌های نوار غزه یک اقدام هدفمند است.

وی افزود: رژیم اشغالگر به طور هدفمند کودکان غزه را هدف قرار می‌دهد. صهیونیست‌ها ۱۳۸۰۰ کودک را در نوار غزه مستقیما به قتل رساندند. همچنین ۳۰ کودک در نوار غزه به سبب سوء تغذیه جان خود را از دست دادند.

القدره تاکید کرد: عملیات خارج کردن بیماران و مجروحان از نوار غزه همچنان سخت و پیچیده است. کمتر از ۳۰ درصد کسانی که نیازمند درمان هستند، توانستند از نوار غزه خارج شوند.

وی افزود: بیمارستان‌های شمال نوار غزه به ویژه بیمارستان شفا به کلی ویران شدند. ما در شرایط کنونی به بیمارستان‌های صحرایی در شمال نوار غزه نیاز داریم.

کد خبر 6083718 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری
  • بیمارستان‌ های صحرایی نیاز فوری غزه است
  • بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان