Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال فراگیر برای درآمدزایی به افراد تحت پوشش کمیته  امداد در زمینه‌های مختلف را دارد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در اردبیل اظهار داشت: دولت عزم خود را برای ریشه‌کنی فقر و نداری جزم کرده و به تبع آن همه ما وظیفه داریم در این مسیر حرکت کنیم و بایددر این راستا تمامی متولیان امراهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت بودجه کمیته امداد را افزایش داده و قطعا تحقق صددرصد این بودجه تعدادی از مستمندان را از خط فقر کنار خواهد زد، گفت: در رابطه با اشتغال خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با بانک‌های عامل جلسات متعددی برگزار شده و تا حدودی موانع موجود از بین رفته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب مسکن مهر به مددجویان خود امدادرسانی کرده و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و استانداری اردبیل در راستای خدمت به مردم هرگز عقب‌نشینی نخواهند کرد.

بهنام‌جو بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال فراگیر برای درآمدزایی به افراد تحت پوشش کمیته  امداد در زمینه‌های مختلف را دارد که امیدواریم با هماهنگی‌های لازم در این راستا به نتیجه مطلوب دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه بررسی مسایل اجتماعی و فرهنگی باید آسیب‌شناسی شود و پیشگیری‌های لازم در این رابطه انجام شود، افزود: ما در زمینه‌های مختلف آمادگی لازم و کامل برای ایجاد زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری را داریم و با حمایت از سرمایه‌گذاران در استان تلاش می‌کنیم تا زمینه‌ساز توسعه و عمران هر چه بیشتر در اردبیل شویم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری