Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:21:44 GMT

اصفهان، شهر تاکسي هاي آريو است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۵۰۹۱

اصفهان، شهر تاکسي هاي آريو است

خبرگزاري آريا - به دنبال استفاده از خودرو آريو در ناوگان تاکسيراني کشور، مي توان استان اصفهان را بزرگ ترين مرکز استفاده از اين خودرو در عرصه تاکسيراني تلقي کرد.به گزارش سايپا نيوز؛ خودرو آريو که توسط گروه خودروسازي سايپا توليد و عرضه مي شود به خوبي توانسته نظر مشتريان به ويژه رانندگان تاکسي را در سراسر کشور به خود جلب کند که در اين ميان تاکسيرانان اصفهاني بزرگ ترين متقاضيان اين خودرو در سطح کشور به شمار مي روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين خودرو در حال حاضر در شبکه تاکسيراني استان اصفهان به وفور ديده مي شود و پيش بيني مي شود در آينده نزديک تقاضا براي آن در اصفهان و همچنين ساير شهرها گسترش يابد.
همزمان با برگزاري چهاردهمين نمايشگاه بين المللي خودرو در استان اصفهان، گروه خودروسازي سايپا محصول آريو تاکسي را در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدکنندگان قرار داده که با استقبال گسترده مواجه شده است.
چهاردهمين نمايشگاه بين المللي خودرو در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي اصفهان تا ششم بهمن ماه در حال برگزاري است و گروه خودروسازي سايپا در سالن شيخ بهايي از ساعت 15 الي 22 پذيراي بازديدکنندگان و علاقه مندان است.


آدرس کانال خبري سايپا نيوز: telegram.me/saipanews_com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تا چهاردهم فروردین‌ ۱۴۰۳ در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپاست. این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقه مندان است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059766 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟
  • نرخ‌ های کرایه تاکسی در اصفهان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد