Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@10:18:27 GMT

دو بازیکن خارجی استقلال به زودی در تهران

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۵۰۹۹

دو بازیکن خارجی استقلال به زودی در تهران

دو بازیکن خارجی استقلال برای عقد قرارداد با این باشگاه به زودی وارد تهران می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وینفرد شفر مدت ها است به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک بازیساز خارجی است که ظاهرا با این دو بازیکن توافق های اولیه حاصل شده است.

وینفرد شفر امروز در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم صحبت های جالبی در مورد دو بازیکن خارجی تیمش به زبان آورد: دو بازیکن مد نظر ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها شاید خیلی معروف نباشد که خیلی سریع او را بشناسید. ولی یکی دیگر هست که او مهاجم بسیار خوب و گلزنی است. الان نمی توانم اسمی بگویم. در آسیا همه آن بازیکن را می شناسند، بازیکن پشت مهاجم است این نفر بعدی که به آن اشاره کردم.

وی در پاسخ به این سوال که این بازیکنان چه زمانی وارد ایران می شوند هم گفت: بازیکنان در اولین فرصت به تهران می آیند تا در تست پزشکی حاضر شوند. من هم امیدوارم آنها زودتر بیایند. مثلا فردا بیایند. باشگاه درحال مذاکره با آنها است و باید برایشان بلیت تهیه شود تا بیایند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!

به گزارش ورزش سه محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی یک روز بعد از حضور دادگاه مربوط به شکایت امیر قلعه نویی از او درباره این دادگاه ، شرایط لیگ برتر و حاشیه هایش با ورزش سه صحبت کرد که می خوانید:

آقای مایلی کهن در دادگاه شکایت آقای قلعه نویی حاضر شدید؟
بله، دیروز(دوشنبه) رفتیم ،بالاخره باید می رفتیم.

*تصور می کردیم این ماجرا ختم به خیر شده؟
به هر حال  هست هنوز،دیگر چه بگویم؟ انگار ایشان در اروپا به دنیا آمده بودند و ما نمی دانستیم.چون  به خاطر کلمه «مردک» شاکی شده در حالی که مردک حرف بدی نیست و معنی اش می‌شود مرد کوچک(!)

*یعنی به خاطر همین یک کلمه شکایت کرده؟
نه، یکی از حرف‌هایی که در آن مصاحبه ویدئویی گفتم این بود.

*چطور وکیل همراه تان نبود در دادگاه؟
نه، اتفاقا باجناقم وکیل است اما من همیشه خودم به این جلسات می روم.

*در جلسه دادگاه چه گذشت؟
بالاخره مسائلی مطرح شد و چیزهایی که قاضی پرسید را ما هم جواب دادیم .گفتیم در شرایط فعلی هر چیزی گفتیم از صدا و سیمای خودمان یاد گرفتیم. چطور وقتی به ایشان می گویند ژنرال خوشش می آید و حالا باید به خاطر این حرف ها ناراحت شوند؟

*ظاهرا همراهان تان را هم به جلسه دادگاه راه ندادند؟
بله آقا نادر( فریادشیریان) آمده بودند علی رغم اینکه من از ایشان خواستم  نیایند و پسرم هم بود که نگذاشتند هیچ کدام شان وارد اتاق شوند .

*حالا چه حکمی صادر می شود؟
( با خنده) آخر چه حکمی می خواهند بدهند؟ ما که همیشه تابع قانون بوده و هستیم.

*بگذریم.برسیم به لیگ برتر.پرسپولیس در هفت هفته باقیمانده می تواند اختلاف امتیازی با استقلال را جبران کرده و قهرمان شود؟
بله، پارسال که شرایط بدتر بود.اگر یادتان باشد در هفته های آخر سپاهان به ملوان  باخت و پرسپولیس سبقت گرفت و قهرمان شد. تازه پارسال شرایط ملوان خوب نبود و تازه معلوم شده بود که سقوط نمی کند.فوتبال همین است.

*اخیرا استقلالی‌ها ، تیم پرسپولیس را متهم کرده اند که از داوری ها سود برده و حتی گفته اند بیشتر داوران پرسپولیسی هستند.درباره این تنش‌ها چه صحبتی دارید؟
خب اینها همیشه در فوتبال ما بوده و هست.من فکر می کنم حتی اگر VAR هم بیاوریم وضعیت بهتر نمی شود.

*چرا؟ چون ظرفیت استفاده از این امکان وجود ندارد؟
کلا شرایط اینطوری است دیگر، به هر حال فشار تماشاچی باعث می شود اینطوری از زیر بار انتقادات فرار کنیم.

*شما همیشه طرفدار مربی داخلی بودید.حالا دوست دارید پرسپولیس با مربی خارجی قهرمان شود یا استقلال با مربی داخلی جام بگیرد؟
نه ، اولا که این تیم پرسپولیس مال آقای آقای گل محمدی است و بی انصافی است بگوئیم تیم این مربی برزیلی.ایشان کمک آقای گل محمدی بوده .شما حتما خاطرتان هست که یک مقطعی مدام می گفتند این تیم تیم آقای گل محمدی نیست و ایشان وارث برانکوست .حالا چطور یحیی طی دو سه هفته بد شد؟از طرفی یادمان نرود نیم فصل دوم اینها دو سه تا بازیکن خوب گرفتند در حالی که زمان آقای گل محمدی خبری از بازیکن جدید نبود.

*این روزها در اصفهان نام محرم نویدکیا را در ورزشگاه فریاد می زنند و نسبت به شرایط تیمی که ابتدای فصل با هزینه زیاد بسته شد اعتراض وجود دارد.شما همیشه حامی محرم بودید.
خب من نه با محرم نسبتی دارم نه ارتباط خاصی با او داشته‌ام.ایشان با تیمش بسیار خوب کار کرده همان طور که سرمربی شمس آذر خوب کار کرده.حالا وقتی این مربیان خوب عمل می کنند ما چه باید بگوییم؟خب اینها مربیان جوانی هم هستند.طبعا اگر مربی خارجی خوب هم بیاید چرا باید ناراحت بشویم؟مشکل این است که مربی خارجی خوب نیست.همین تراکتور پارسال هفت تا خورد ، فکر می کنم یک بار هم شش تا خوردند.هفته قبل هم که چهار تا خوردند.به نظر من هر کسی بود باید پارسال می رفت.البته از نظر شخصیتی مربی بدی نبودند اما این یک واقعیت است که ما می توانیم از مربیان و بازیکنان ایرانی استفاده کنیم.من هنوز هم اعتقاد دارم  ما نیاز به بازیکن خارجی در تیم هایمان نداریم  چون من می دانم چه جوان‌های شایسته ای در کشور ما هستند منتهی خب دیگر این همه بازیکن خارجی رفته و آمده در بین آنها شما یک ستاره پیدا کردید؟

*شاید بشود چند تا اسم محدود را مطرح کرد چون ستاره بین المللی که به فوتبال ایران نمی‌آید چون نه باشگاه های ما پولش را دارند نه آنها به ایران می‌آیند.
بله ندارند، من همین را عرض می کنم .وقتی اینطوری است چرا دنبال بازیکن خارجی می روند.ما در فوتبال خودمان کلی استعداد داریم.الان شما دوست دارید پسرتان فوتبالیست شودیا دکتر و مهندس؟واقعیت این است که وقتی این  همه علاقمندی به فوتبال وجود دارد و طبعا تعداد این استعدادها زیاد شود در بین آنها استعداد خوب پیدا می شود و می توان آنها را کشف کرد.

*اخیرا آقای مجید جلالی و همکاران شان تحقیقی درباره ورود مربیان خارجی به فوتبال ایران طی بیست و دوسال لیگ برتر انجام دادند که این تغییرات 83 درصد به نتیجه نرسیده.
من هم همین را عرض می کنم.اولا که در این زمینه زیرساخت‌های مناسبی وجود ندارد و مشکلات بعدی هم به وجود می‌آید. البته آقا مجید که الان با شاه فالوده نمی خورد چون واقعیت امر این است که ایشان در فدراسیون فوتبال سمت دارد و باید به گونه ای از سیاست های فدراسیون فوتبال حمایت کند.

البته  من معتقدم در فوتبال ما پول زیادی نسبت به سایر کشورها رد و بدل نمی شود.به هر حال در فوتبال ما هر چقدر پول خرج می شود باید با حساب و کتاب باشد و شما می بینید آنهایی که صاحب فوتبال هستند  آنجایی که باید 5 یا ده امتیاز کم کنند به خاطر اتفاقات مختلف شرایط را به سود اینها می کنند .

*سوال آخرم درباره واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس است که ظاهرا بعد از دو دهه در حال عملی شدن است و ظاهرا کنسرسیومی متشکل از چند بانک این سهام را در اختیار می‌گیرد.شما خوشبین هستید که اتفاقات خوبی در این باشگاه رخ دهد؟
من از شما می‌پرسم.آیا این بانک‌ها خصوصی اند؟
*خیر.
پس اینها هم دولتی‌اند منتهی هدف این است که اینها وابسته به بانک بشوند و آن 600-500 میلیارد تومانی که هر سال هزینه می‌کردند را بکنند دو سه هزار میلیارد تا راحت تر هزینه کنند. فکر می کنم الان تنها باشگاهی که  واقعا به صورت خصوصی در فوتبال ما اداره می شود تراکتور تبریز باشد.شما باشگاه دیگری سراغ دارید؟

*در لیگ برتر فکر می کنم استقلال خوزستان یا حتی ملوان هم باشند.
برخی باشگاه ها در راس خود افراد تاجری دارند که باید یکسری کالا وارد کنند و به خاطر این واردات مالیات بدهند.حالا به اینها می گویند شما که می خواهید این پول را بدهید،بریزید برای ملوان یا فلان تیم خرج کنید و این را به حساب آن مالیات می گذارند.البته یک جاهایی آوانس‌هایی همه به اینها داده می‌شود تا راحت تر کالا یا خدمات شان را وارد کنند.در واقع اکثر باشگاه های ما دولتی هستند اما ما گاها می گوییم ملی ، خصوصی یا از این دست عناوین.

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!