Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران و کارشناسان در اتاق شیشه ای کار کنند گفت: پوشش دیجیتال استان مازندران تا دهه فجر سال آینده به 100 درصد می‌رسد. به گزارش بلاغ، محمد اسلامی در جلسه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران که در سالن شماره یک برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی پل بین مردم و حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با استفاده سامانه 111 هر روز صدای مردم را بشنوید، افزود: فساد جایی رخنه می‌کند که چشم بینا نمی‌بیند و گوش شنوا نمی‌شنود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه افراد بی‌پناهی که به قول خودشان هیچ پارتی ندارند انباشته شده به توده اعتراضی تبدیل می‌شود و دشمن هم همین را می‌خواهد، بیان کرد: تدبیر دولت این است که افراد فقط به میز خدمت مراجعه کنند یک نفر مباشرت کند و کارش انجام شود.

این مسؤول با بیان اینکه میز خدمت باید در ادارات ایجاد شود، خاطرنشان کرد: اگر نارسایی در اداره‌ای است باید مدیرکل برخورد کرده و رسیدگی شود.

اسلامی ادامه داد: مهم‌ترین رنج مردم این است که کارهای ساده قابل حل در پیچ و خم می‌افتد.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها با تدابیر درست به‌وجود آمده است، افزود: اتاق مدیران و کارشناسان را به اتاق شیشه ای تبدیل کنید.

استاندار مازندران با بیان اینکه بیش از این اجازه نمی‌دهیم که این عوامل موجب نارضایتی مردم شود، یادآور شد: مردم مراجعت‌هایی که دارند باید پاسخ داده و رسیدگی شود و باید در اتاق شیشه‌ای کار کنید.

این مسؤول با اشاره به شناخت از اقدامات و مسائل و مشکلات دستگاه‌ها افزود: روابط عمومی‌ها باهم مبادله اطلاعات کنند.

اسلامی ادامه داد: دشمن تمام هدف این است تا کشور را ناکارآمد نشان دهد ما باید آن را کارآمد را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه برخی موارد تماما خود ساخته استان مازندران است چون نکاتی وضع شد که مانع توسعه است، افزود: بالاترین نرخ نفوذ اینترنت را داریم و می‌توانستیم کسب و کار نوین را وضع کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به سامانه «دادور» بیان کرد: گام بعدی دادیار و بعد به سامانه تکمیلی و سامانه ملی عملیاتی متصل می‌شود که همه گلوگاه‌ها و موانع را شناسایی می‌شود.

این مسؤول گفت: با فعال‌شدن سامانه می‌توان دید که چقدر کار به سهولت انجام می‌شود.

اسلامی با اشاره به مرکز ملی پایش محیط کسب و کار افزود: دغدغه مردم ایران و مازندران بحث اشتغال است که باید با توسعه کسب و کارهای مولد و اشتغال‌زا حل شود.

وی تولید محتوا برای فضای مجازی را مهم دانست و گفت: مطالب را با زبان رسا و مطلوب تولید و بارگذاری کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پوشش دیجیتال در استان 94 درصد است، خاطرنشان کرد: تا دهه فجر سال آینده پوشش دیجیتال استان مازندران به 100 درصد می‌رسد.

اسلامی با اشاره به برقراری ارتباط مؤثر مدیران با رسانه‌ها اظهار کرد: اگر دستگاهی با رسانه‌ها قهر است مقصر روابط عمومی است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:دکتر حسین فرشیدی با بیان اینکه از جمعیت حدود ۸۵ میلیونی کشور، ۲۳ درصد روستایی و ۷۷ درصد شهرنشین هستند، اظهار داشت: با توجه به این آمار باید در برنامه‌های ارائه خدمات مناسب، متناسب با زمان، تغییراتی را در نظام ارائه خدمات و همراه با تکنولوژی ایجاد کنیم.
وی در ادامه به برگزاری موفق پویش همگانی سلامت اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این پویش، ارتقا سواد سلامت، استفاده از خدمات خودمراقبتی و پرونده الکترونیک سلامت بود تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر خود برسیم.
دکتر فرشیدی بیان داشت: بیش از ۹۷ درصد از جمعیت روستایی از ارائه خدمات نظام سلامت توسط بهورزان بهره‌مند هستند و در شهر‌ها نیز مراقبین سلامت خدمات نظام سلامت را ارائه می‌دهند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ۱۹۵ شهر با ۲۷ میلیون نفر جمعیت در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر تحت پوشش طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع هستند و امیدواریم با ادامه دادن این برنامه، تا پایان سالجاری بتوانیم ۲۷ میلیون نفر دیگر را نیز وارد برنامه طرح سلامت خانواده کنیم.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • ۷۰ درصد مردم توانایی مراجعه به رواشناس را ندارند / پوشش بیمه‌ای پاسخگوی نیازها نیست
  • بیت‌کوین لرزید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • تلاش همگانی برای تولید محصولات صادرات محور در مازندران