Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه باحضور در مدرسه علامه جعفری قزوین وی در پاسخ به سئوالی راجع به ناامیدی‌ها و مشکلاتی که مسئولان علیه یکدیگر به وجود می‌آورند، گفت: ما از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درمی‌یابیم که ایشان آینده را بسیار بسیار روشن، امیدوار کننده و درخشان می‌بینند.
وی اضافه کرد: هم از فرمایشات رهبری که ریشه در قرآن دارد و هم ریشه‌های قرآنی می‌فهمیم که نا امیدی و یأس کار شیطان است و شیطان می‌خواهد ما دچار یأس و نا امیدی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: آن‌چیزی که از فرمایشات رهبری در می‌یابیم امیدواری است و آن‌چیزی که از پیشرفت‌های کشور که مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت جوانان توانمند است می‌بینیم، امیدواری و نشاط است.
وی گفت: رفتار برخی از مسئولان ما را گلایه‌مند می‌کند درحالی‌که بسیاری از مسئولان و خدمت‌گذاران کشور تلاش صادقانه دارند و و آن دسته از مسئولانی که با نیازهای مردم و مطالبات رهبری قدم بر نمی‌دارند باید خود را اصلاح کنند.
وی در پاسخ به سئوال یکی از دانش آموزان گفت: آمریکا در فتنه‌انگیزی اخیر نقش پررنگی داشت و وقتی بوی دود و آتش به مشامش رسید، خوشحال شد و عوامل آمریکایی و منافقین اقدام به آتش زدن مساجد و آدم کشی کردند و نحوه ساخت وسایل انفجاری را آموزش می‌دادند.
وی اضافه کرد: ما حق داریم نفرتمان نسبت به آمریکا بیشتر شود و کسانی‌که قبل از این فتنه‌ها نفهمیده بودند که آمریکا دشمن است، در فتنه‌های اخیر به خوبی دشمنی آمریکا را دیدند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم حق دارند حرف‌هایشان را مطرح کنند، اظهار کرد: در قزوین نسبت به شهرهای دیگر اغتشاشات کمتری اتفاق افتاد و یکی از تحلیل‌های کارشناسان این بود که خیلی از حرف‌هایی که مردم می‌خواستند در خیابان‌ها مطالبه کنند، قبلاً در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شده بود و باید شرایطی مهیا که مردم حرفشان را بزنند.
وی در خصوص انتقاد از معصومین ( ع ) نیز گفت: کلمه معصوم یعنی کسی که از خطا و اشتباه مصون و محفوظ است و اگر اشتباه می‌کرد ایشان را معصوم نمی‌گفتیم و به ایشان اعتماد نمی‌کردیم.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص مقایسه رفتار ایران و برخی کشورهای دیگر با آمریکا گفت: ما هم فقط شعار نداده‌ایم، اگر فقط به شعار اکتفا کرده بودیم آمریکایی‌ها از تهران ما خارج نمی‌شدند و مستشاران آمریکایی که در کشور ما زندگی می‌کردند، همچنان به حضور خودشان ادامه می‌دادند و تحقیر و توهین‌های آن‌ها نیز ادامه داشت. پس ما غیر از شعار، کارهای جدی دیگری نیز انجام داده‌ایم که آمریکایی‌ها تا خلیج فارس عقب نشستند و الان در خلیج فارس هم جایگاهی ندارند و کم‌کم کاری می‌کنیم که در منطقه غرب آسیا جایی برای حضور و اقامت نداشته باشند.
وی افزود: زمانی اسرائیل در کشور ما برنامه‌ریزی می‌کرد؛ اما امروز دست آن‌ها از کشور ما قطع شده است و موشک‌های ما نشانگر قدرت دفاعی ماست.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عامل نارضایتی مردم اظهار کرد: تردیدی نیست که آمریکا، اروپا، اسرائیل و منافقان تمام سعی و کوششان این بوده که ملت را ناراضی کنند. آن‌ها می‌خواهند مردم نسبت به اصل نظام و اصل دین ناراضی شوند؛ زیرا نمی خواهند بگذارند به مردم ثابت شود که دین می‌تواند جواب‌گوی همه نیازهای مردم باشد.
امام جمعه قزوین گفت: دشمنان می‌خواهند بگویند منابع اصیل دین اسلام قدرت پاسخگویی ندارند و در این راستا نمی خواهند ما پای نهج‌البلاغه برویم.
وی افزود: امام علی (ع) می‌فرمایند رسالت من در حکومت‌داری این است که حقی را زنده کنم و باطلی را بمیرانم و معنای این کلام حضرت این است که ما رئیس‌جمهور، نماینده مجلس، عضو شورای شهر و ... را انتخاب کنیم که بتواند حقی را احیا کند و باطلی را بمیراندو اگر یک مسئول این هنر را داشت همان کسی است که با ویژگی‌های یک مسئول از نگاه امیرالمؤمنین (ع) همخوانی دارد. اما مسئولانی که این ویژگی‌ها را ندارند، برای مسائل دیگر کار می‌کنند و در نهایت آن نتیجه‌ای که باید بدست نمی‌آید ولی نظام و قرآن توانمند هستند و برای همه مشکلات نسخه شفا بخش دارند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که اعتماد به آمریکا اشتباه بود، قرآن می‌گوید اهل کتاب و مشرکان نمی‌خواهند ذره‌ای خیر به شما برسد.
6012 انتشار: علی حیدر شاه حسینی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است