Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در این ارتباط ویدئویی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح در مرحله نخست 9 روستا به استعداد 500 خانوار و با اعتباری معادل 16 میلیارد ریال از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.
محمد مقدوری با بیان اینکه اجرای مرحله دوم این مجتمع نیز امروز آغاز می شود که در قالب آن 10 روستای دیگر در این منطقه از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله نخست 14 کیلومتر خط انتقال آب و 608 متر مکعب مخزن بتنی با سه ایستگاه ایجاد شده و در مرحله دوم 22 کیلومتر خط انتقال و توزیع آب اجرا می شود.
وی اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال نیز از طرح های آبرسانی 51 روستای استان با اعتبار حدود 260 میلیارد ریال و آبرسانی به 18 هزار و 200 خانوار و جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر بهره برداری می شود.
مقدوری با اشاره به اینکه هنوز تعداد طرح های قابل افتتاح استان در ایام دهه فجر در حال اعلام از سوی دستگاه ها و مجموعه شهرداری ها است، بیان کرد: تا کنون افتتاح مجموعا 1400 طرح با اعتباری افزون بر 32 هزار میلیارد ریال از سوی دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان قطعی شده است.
خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7496/5132

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی