Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ دکتر حمید حبشی در گردهمایی زوج های جوان شرکت کننده در نخستین کاروان ازدواج دانشجویی کشورگفت: کسانی که به جای ترویج ازدواج، به سمت ایجاد ارتباط غیر حلال می روند، جرأت و جسارت آن ها دچار مشکل است چرا که شجاعت پذیرش مشکلات را ندارد و خود را با بهانه هایی مانند «هنوز زود است و شرایط مالی ام مناسب نیست» مشغول نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: زندگی دانش و مهارت است و نمی توان آن را با هر روش دلخواهی پی گرفت و زوجین نباید در زندگی یکدیگر را تهدید کنند. حبشی خاطر نشان کرد: تهدید نشانه ترس است و یک مرد مقتدر هیچ گاه به تهدید متوسل نمی شود همانطور که دشمنان علیه ایران تهدید انجام می دهند و به فرموده رهبر انقلاب حقیقت این است که آن ها در ضعیف ترین جایگاه ممکن ایستاده اند.
او تصریح کرد: خداوند مرد را مقتدر آفرید تا او را ستون، تکیه و پایگاه زندگی قرار دهد که باید ترجمه درستی از ویژگی های زن و مرد داشته باشیم.

202

تهدید ترس مرد مقتدر ازدواج دانشجویی ستون

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سی و پنجمین جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شد، گفت: اقتصاد به عنوان یک زیرساخت و پایه امنیت در جامعه محسوب می‌شود که اگر ضعیف باشد بحران‌های زیادی را می‌تواند به وجود آورد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان داخلی و خارجی منتظر هستند تا ضربه‌های خود را به این سرزمین وارد کنند و اقتصاد می‌تواند به عنوان عاملی برای اتحاد در جامعه محسوب شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می‌کنند در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می‌شوند که در اقتصاد جامعه تاثیر موثر و مهمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: همه عالم، آدم و تولیدات جهان امروز نتیجه کار خداوند است، بنابراین شغل کارگری محترم و بسیار نورانی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همه مسئولان و مدیران جامعه باید به اقتصاد اهمیت دهند و با یاد و نام خداوند گام‌های موثری بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج