Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:28:10 GMT

تاثیر امنیت در توسعه همه جانبه کشور

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۶۳۵۰

تاثیر امنیت در توسعه همه جانبه کشور

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید محمدرضا سید احمدیان معاون بهداد ناجا در هجدهمین همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان فارس، بیان کرد: امروز ما باید بتوانیم برای حل مسئله از علم‌های مختلف از جمله علم روانشناسی استفاده کنیم تا همچون گذشته در تمام ماموریت‌ها موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مکنا در استان فارس باعث شده روابط بین شهروندان در کلانتری‌ها خیلی خوب باشد، تصریح کرد: اجرای این طرح در بین کارکنان انتظامی استان نیز موجب بالا رفتن بهره وری و موثر شدن آن‌ها در تمام ماموریت‌ها شده است.

معاون بهداد ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی شغل پر استرسی است که باید افراد سالم را جذب کنیم و آن‌ها را از سلامت روحی و روانی تقویت کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: امروزه امنیت در توسعه همه جانبه کشور نقش بسزایی داشته و احساس امنیت رشد و شکوفایی فعالیت‌های ارزشمند جامعه را در پی خواهد داشت.

سردار سید احمدیان اظهار کرد: رمز موفقیت پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء سطح مشارکت مردم در برخورد مناسب با شهروندان است.

معاون بهداد ناجا افزود: خدمت به مردم یعنی داشتن وجدان کاری و زمانی که انسان بر اساس وجدان کاری کار کند و بتواند با برخورد و روی خوش بار روانی مردم را تخلیه کند آن زمان می‌تواند به مردم خدمت کرده و رضای خدا را جلب کند.

سید احمدیان به خدمات پزشکان ناجا در سراسر کشور به ویژه نقاط محروم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی درحوزه بهداشت و درمان رشد خوبی داشته و ارتقاء پیدا کرده است.

گفتنی است، از خانواده شهدای نیروی انتظامی، پلیس‌های افتخاری و پرستاران نمونه معاونت بهداد فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های معاون بهداد ناجا در همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان

وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان هشدار داد پارازیت و اختلال پیاپی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای امنیت ناوبری هوایی است.

به گزارش ایسنا، علی حمیه، وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با دبیرکل و رئیس سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) در شهر پونتا کانا در جمهوری دومینیکن گفت که مسأله امنیت ناوبری هوایی در حریم هوایی لبنان و فرودگاه به دلیل پارازیت و اختلال ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در خطر است.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه افزود این موضوع خطر بزرگی برای ایمنی و امنیت ناوبری هوایی و برای همه کسانی است که از لبنان خارج و یا وارد آن می‌شوند.

این مقام لبنانی همچنین تصریح کرد: «ما فرصت نشست با دبیرکل سازمان ایکائو و رئیس آن را برای بررسی این وضعیت و خطرات آن غنیمت می‌شماریم.»

وی در پایان گفت فضای لبنان و منطقه باید از خطرات ناشی از این اقدام رژیم صهیونیستی مصون و امن باقی بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده