Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر کشور با تاکید بر گله‌مندی خود از رسانه‌ها گفت: سه روز قبل در جلسه‌ای گفتم اگر فرزند هر کسی به خصوص مسئولین دچار خطا شد باید قوه قضاییه با آنها برخورد کند اما بعداز آن یک رسانه اعلام کرد که رحمانی گفته با بچه‌های مسئولان برخورد کنید انگار همه مشکل دارند این امانت‌داری نیست.
به خرداد به نقل از ایلنا، رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان تهران در جمع خبرنگاران به سوالات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اظهارات شهردار تهران درباره تخلفات مالی و هزینه‌های فاقد سند در دوره گذشته مدیریت شهری گفت: من این مساله را کلی می‌گویم و شهرداری را هم شامل می‌شود اما از شما می‌خواهم حرف‌های من را دقیق پوشش دهید. چراکه من از رسانه‌ها گله‌مند هستم که حرف‌های مرا را تقطیع می‌کنند و بعد تحریف شده و این اطلاع غلط به مردم می‌رسد.
رحمانی‌فضلی با تاکید بر گله‌مندی خود از رسانه‌ها افزود: سه روز قبل در جلسه‌ای گفتم اگر فرزند هر کسی به خصوص مسئولین دچار خطا شد باید قوه قضاییه با آنها برخورد کند اما بعداز آن یک رسانه اعلام کرد که رحمانی گفته با بچه‌های مسئولان برخورد کنید انگار همه مشکل دارند این امانت‌داری نیست. شما باید دقیق باشید. من خودم ده سال کار رسانه کردم و باید همه حرف‌های من را درست بنویسید تا فرهنگ‌سازی صورت گیرد.
وزیر کشور در ادامه در خصوص اظهارات نجفی گفت: در مورد ادعایی که آقای نجفی کرد من به خودشان هم عرض کردم که طرح این مسائل در فضای عمومی کشور از طرف هر کسی باشد خدشه به آبروی دیگران وارد کرده و افکار عمومی را دچار تشویش و نگرانی کرده و داوری غلط ایجاد می‌کند. این یک گناه نابخشودنی است هر کسی که این کار را انجام دهد فرقی نمی‌کند.
وی ادامه داد: این به معنای عدم برخورد با تخلف نیست هرکسی به هر میزانی که تخلف کرده باشد  باید در حد تخلف به اشد مجازات محکوم شود اما این امر نیازمند کار حقوقی، قضایی و پیگیری است و بعد از پیگیری باید اعلام شود اما اعلام چنین چیزی را بدون رسیدگی قضایی نباید در قالب گزارش عمومی ارائه کرد و هر کسی که فکر می کند این کار خوبی است فردا برای خودش انجام دهد.
رحمانی فضلی درباره جمع‌بندی جلسه امروز هم گفت: با توجه به اهمیتی که این موضوع در تهران دارد جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مختلف در این خصوص برگزار شد تا هر کدام عملکرد و ظرفیت خود را برای ما تشریح کنند. همچنین تقاضاهایشان را در این جلسه عنوان کنند تا توسط ما بررسی شود.
وزیر کشور با بیان اینکه در این جلسه روی سه محور بررسی‌ها صورت گرفت ادامه داد: محور اول مربوط به پیشگیری بود و در بحث پیشگیری با توجه به اهمیت آن مقرر شد از ظرفیت مردم و سازماندهی نهادها و NGO ها و خیریه‌ها بیشتر استفاده کنیم. همچنین مصوب شد که تعداد ثمن‌ها در تهران افزایش یابد و با توانمندسازی بیشتر با آنها کار کنیم . برچسب ها: وزیر کشور ، رسانه ، شهردار

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • با مشکلات ناشی از افکار منفی آشنا شوید
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان