Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - گواردیولا در بازی با بریستول؛ برای پانصدمین بار روی نیمکت نشست.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا در حالی در بازی مقابل بریستول، پیروز شد و صعود تیمش را به فینال لیگ کاپ جشن گرفت که این مسابقه پانصدمین تجربه او در عرصه مربیگری بود. به همین مناسبت، نگاهی می اندازیم به آمار این سرمربی موفق اسپانیایی در طول 500 بازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد مقابل بریستول سیتی، برد شماره 65 پپ در 92 بازی روی نیمکت سیتی بود. همچنین او با این برد، تعداد پیروزی هایش را به عدد 368 رساند. گواردیولا در بارسلونا 179 پیروزی بدست آورد ولی در واقع در بایرن مونیخ بهترین درصد برد را دارد. او در بایرن مونیخ 124 برد در 161 مسابقه کسب کرده که رکورد 77 درصد برد در تمام مسابقات است.

گواردیولا اگرچه هنوز با منچسترسیتی هیچ جامی را کسب نکرده ولی با 18 قهرمانی در عرصه مربیگری، یکی مربیان پرافتخار قاره سبز به حساب می آید. از این تعداد، 11 جام در نیوکمپ رقم خورده و هفت جام هم در بایرن مونیخ به دست آمده است.

جای تعجب ندارد که شش بازیکن با سابقه بیشترین بازی تحت نظر پپ، همگی در بارسلونا حضور داشته اند. فعلاً لیونل مسی با 219 بازی بیشترین سابقه را برای تیم های پپ دارد. بعد از او آلوز و ژاوی قرار دارند.

در فهرست بعدی هم، لیونل مسی صدرنشین است. ستاره آرژانتینی، با زدن 211 گل برای تیم های پپ رکورددار است. بعد از او، مولر قرار دارد که 79 گل به ثمر رسانده است. لواندوفسکی و پدرو هم در رده های بعدی قرار دارند. سرخیو آگوئرو هم با گلزنی های اخیر خود در ترکیب سیتی، توانسته به رکورد 56 گل برسد.

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ حالا تبدیل به موضوعی داغ در این باشگاه آلمانی شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که همچنان در تلاش برای یافتن سرمربی جدید خود جهت جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، به نظر می‌رسد از اریک‌ تن‌هاخ دور شده و به هانسی فلیک نزدیک‌. نشریه آلمانی «بیلد» چاپ مادرید در این خصوص گزارش داد؛ اریک تن‌هاخ سرمربی جدید بایرن مونیخ نخواهد بود و این باشگاه بوندس‌لیگایی دیگر دنبال استخدام این مربی هلندی نیست.

طبق این گزارش؛ هانسی فلیک حالا کاندیدای اصلی برای نیمکت مربیگری بایرن مونیخ است. این مربی آلمانی هم از بازگشت به بایرن استقبال می‌کند و این باشگاه برای او خاص و مهم است. بازگشت فلیک به نیمکت بایرن مونیخ به معنای بازگشت تونی تاپالوویچ به بایرن خواهد بود که در دوران ناگلسمان از این تیم کنار گذاشته شد، کسی که در دوره مربیگری فلیک نه‌تنها مربی دورازه‌بان‌های باواریایی‌ها بود، بلکه یکی از دستیاران او هم به شمار می‌آمد.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم گزارش داد؛ احتمال حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت بایرن در حال حاضر بسیار بعید است. باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر درباره انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری کند، این در حالی است که وضعیت این مربی هلندی در منچستریونایتد نامشخص است. علاوه بر این، تن‌هاخ مصمم است که سال پایانی قراردادش را هم در منچستریونایتد بماند. هیچ مذاکره‌ای هم با این مربی هلندی انجام نشده است.

رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت

فلیک 59 ساله که شهریور ماه سال گذشته از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان اخراج شد، از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را برعهده نداشته است، این در حالی است که اخیراً نام او را به بارسلونا لینک کرده بودند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان در مدت یک و نیم سال حضورش روی نیمکت سرمربیگری بایرن مونیخ (2019 تا 2021) این تیم را به هفت عنوان قهرمانی مختلف رساند که از آن جمله می‌توان به یک قهرمانی در بوندس‌لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار با رئال مادرید مشخص شد
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن