Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - انتخاب وینگر چپ و مهاجم نوک، دو معمای شفر برای بازی فردا خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، استقلال تا 24 ساعت دیگر باید در ورزشگاه آزادی با پارس‌جنوبی‌جم بازی کند. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها حساسیت ویژه‌ای دارد تا با روحیه بهتری به مصاف نفت آبادان در جام حذفی برود. دیداری که این مسابقه استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده و حسین حسینی را به نیمکت فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر برای بازگشت آمادگی رحمتی و حساسیت جام حذفی از بازی قبل دروازه‌بان تیم‌اش را تغییر داد. سرمربی آلمانی اولین معمای بازی فردا را حل کرد و رحمتی به عنوان شماره یک بازی فردا معرفی شد. در خط دفاع هم با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، پژمان منتظری در کنار مجید حسینی قرار خواهد گرفت. مگر اینکه روزبه تا فردا خودش را به شرایط آرمانی برساند که بعید است. با توجه به آمادگی این روزهای وریا غفوری، شفر فعلا به جایگاه این بازیکن دست نخواهد زد. در سمت چپ هم احتمالا نورافکن برنده رقابت با زکی‌پور خواهد بود.

فرشید باقری، امید ابراهیمی و سرور جپاروف هم گزینه‌های اصلی خط میانی استقلال هستند که امید عقب‌تر از سرور قرار می‌گیرد و باقری هم فضای پشت این دو را پوشش خواهد داد. با پایان مصدومیت شجاعیان، این بازیکن هم به ترکیب فیکس برمی‌گردد. اما شفر برای پر کردن دو پست باقی‌مانده، دردسر بزرگی پیش‌رو دارد. از یک سو در کنفرانس قبلی اعلام کرد که بعد از مصدومیت محسن کریمی قصد بازی دادن به قائدی را داشت. ولی دفاع چپ رونده پدیده، او را از این تصمیم منصرف کرد و ترجیح داد از نورافکن استفاده کند که توانایی بیشتری در مهار این بازیکن دارد. حالا در این مسابقه هم باید از بین مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی یک کدام را انتخاب کند. با توجه به افت اسماعیلی در این هفته‌ها، هیچ بعید نیست که شفر از قائدی استفاده کند. آن هم در بازی مقابل پارس‌جنوبی‌جم که قائدی راه بازی کردن مقابل هم‌استانی‌هایش را خوب بلد است.

در خط حمله جابر انصاری و علی قربانی رقابت می‌کنند. دو بازیکنی که از نظر فوتبالی شبیه به هم هستند. هر دو عملکرد موفقی در جاگیری و ایجاد موقعیت دارند ولی به همان اندازه هم در زدن ضربات نهایی بی‌دقت هستند. با توجه به اعتراض هواداران استقلال در میزبانی قبلی نسبت به عملکرد علی قربانی، شاید شفر تصمیم بگیرد برای آرام کردن جو، او را نیمکت‌نشین کند و جابر انصاری را به زمین بفرستد.

شماتیک احتمالی استقلال مقابل پارس‌جنوبی‌جم

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو