Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام شرکت همکاران ایده‌پرداز یکتا، هایپریک نرم‌افزاری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در به کاربردن شیوه‌های نوین مدیریت و گسترش کسب‌وکار خود کمک کند.

به جرات می‌توان گفت در این ایام یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب‌وکار، محاسبات درست است. اما پس از یک روز کاری شلوغ، طولانی و خسته‌کننده، با روش‌های سنتی انجام این محاسبات کار ساده‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن اطلاعات دقیق از میزان موجودی هر کالا، میزان فروش، نحوه دریافت و میزان مبلغ دریافتی، می‌تواند به مدیریت بهینه فروشگاه کمک کرده و خاطری آسوده به همراه داشته باشد.

هایپریک، بهترین گزینه برای کنترل حساب‌ها و موجودی انبار در شب عید است.

مدتی است نرم‌افزار متفاوتی به بازار ارائه شده است که می‌تواند برای صاحبان هر کسب‌وکاری راهگشا باشد. این نرم‌افزار با رعایت تمام استاندارها و الزامات سیستم‌های مالی، بدون پیچیدگی‌های مدیریت مالی و حسابداری به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر نیازی به تسلط بر مباحث حسابداری و انبارداری ندارد. اما در عین حال می‌تواند تمام خواسته‌ها و نیازهای یک حسابدار حرفه‌ای را نیز برآورده کند.

پس از سهولت کاربری، ابری بودن و سازگاری با انواع دستگاه‌ها را می‌توان بزرگ‌ترین مزیت این نرم‌افزار دانست. به راحتی و بدون صرف هزینه زیاد، با هر دستگاهی و در هر زمانی می‌توان ورودی و خروجی انبار و فروشگاه خود را در این سیستم ثبت کرده و گزارشات آن را مشاهده کرد.

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی هایپریک به نحوی طراحی شده که نیازی به اتصال مستمر به اینترنت ندارد. در صورت قطع شدن ارتباط، اطلاعات در سیستم ذخیره شده و با اولین اتصال به‌روزرسانی می‌شود.

هایپریک با استفاده از سرورهای ویژه، محدودیتی در تعداد کاربر ندارد. با زیرساخت پیشرفته ذخیره‌سازی و محاسبات، امکان اجرای میلیون‌ها تراکنش در ثانیه و پاسخگویی به ۱۰ها هزار کاربر آنلاین و هزاران صندوق فروشگاهی همزمان را دارد.

کارآیی این قابلیت منحصربه‌فرد، در روزهای پایانی سال می‌تواند نمود بیشتری داشته باشد؛ که هریک از پرسنل در فروشگاه با تعریف ساده دسترسی در سیستم، حتی با یک گوشی موبایل می‌تواند به کارمند فروش تبدیل شده و فروش خود را ثبت کند.

همه چیز تحت کنترل شماست…

نرم‌افزار هایپریک گزارشات متنوع و مجزا از هر بخشِ کسب‌وکار را در بازه‌های زمانی خواسته شده ارائه می‌دهد. این گزارشات به تفکیک واحد، پروژه، اشخاص، کالا، برند و… بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده، به صورت آنلاین در دسترس است.

یکی دیگر از موضوعاتی که این روزها به شدت بحث آن داغ است، مساله فروش اینترنتی است. رسیدن به فروش آنلاین و عقب نماندن از این جریان رو به رشد یکی از مهم‌ترین برنامه های آتی اکثر اصناف محسوب می‌شود.

این نرم‌افزار پاسخی سریع و آسان برای این نیاز است. مخاطبان با هایپریک می‌توانند در عرض چند روز فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند و به مشتریان خود خدمات آنلاین ارائه بدهند.

تمام بسترهای لازم از پیش مهیاست. از پروسه‌های طولانی راه‌اندازی سایت، خبری نیست. نیازی به هزینه‌های سرسام‌آور و صرف زمان طولانی برای طراحی و راه‌اندازی نیست. حتی شما به دریافت مجوز خاصی هم نیاز ندارید.

هایپریک تمام این کارها را انجام داده است. با وجود بانک اطلاعاتی منحصربه‌فرد کالاها برای اصناف مختلف،‌ تعریف کالا و قیمت‌گذاری در آن به آسانی و با سرعت انجام می‌گیرد.

نرم‌افزار هایپریک محصولی منحصربه‌فرد است، مجموعه تولیدکننده با شناخت درست و دقیق از نیازهای بازار، با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا گامی بزرگ برداشته است، گامی که هایپریک را با ارائه این راهکار، در بین رقبا پیشتاز کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴۳۳۷۸ تماس بگیرید و همچنین برای درخواست نمایندگی و خرید نرم‌افزار می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : كسب و كار مدیریت نرم‌افزار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6097104 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد