Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تهیه کننده فیلم سینمایی «اروند»، گفت: سریال کره ای «سایمدانگ» با بازی یانگوم از شبکه های اینترنتی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهدی داوری در نشست خبری سریال «سایمدانگ» که صبح امروز چهارشنبه در استودیو تلویزیون تعاملی «تیوا» برگزار شد، درباره تکنولوژی بارگذاری فیلم و سریال در اینترنت و تماشای آنلاین، گفت: این تکنولوژی 11 سال پیش وارد بازار شد و در حال حاضر شرکت‌های بزرگ در دنیا روی این موضوع کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت 10 سال از فعالیت این تکنولوژی در ایران به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به شکل قانونی می‌توانیم فعالیت کنیم، افزود: تلویزیون تعاملی «تیوا» به عنوان یکی از دارندگان این تکنولوژی در ایران از سوی سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز قانونی دارد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «پل چوبی» درباره اولین مجموعه ای که به صورت قانونی در ایران توسط «تیوا» در فضای مجازی منتشر خواهد شد، عنوان کرد: سریال «سایمدانگ» به صورت اختصاصی توسط «تیوا» خریداری و از فردا، 5 بهمن ساعت 12 بامداد روی شبکه قرار می گیرد.
داوری همچنین درباره دعوت از لیونگ اه برای سفر به ایران همزمان با پخش مجموعه «سایمدانگ»، اظهار کرد: از لیونگ اه دعوت شد تا همزمان با انتشار این سریال به ایران سفر کند اما به دلیل اینکه بازی های المپیک زمستانی 2018 نزدیک است و این بازیگر یکی از سفرای کره جنوبی در این مسابقات است امکان حضور در ایران نداشت.
وی در توضیح اینکه چرا مجموعه های مهم دیگری که همه اکنون در اینترنت موجود هستند، دوبله نشده اند، گفت: در حال حاضر یک مشکل اصلی وجود دارد و آن هم حق کپی رایت است زیرا با هیچ کدام از شرکت های آمریکایی که تهیه و تولید سریال را برعهده دارند نمی توانیم قرارداد امضا کنیم البته اقداماتی انجام شده تا در آینده سریال های پرمخاطبی را در «تیوا» نمایش دهیم.
این تهیه کننده سینما با اشاره به برنامه هایی که در آینده از این تلویزیون تعاملی پخش خواهد شد، گفت: پوشش برنامه هایی چون مراسم اسکار و دیگر جشنواره ها از برنامه هایی است که در آینده در «تیوا» به آنها توجه خواهد شد.
در ادامه این نشست محمد بزرگی مدیرعامل «تیوا» با اشاره به موانعی که در مقابل این سامانه و موارد مشابه قرار دارد، اظهار کرد: یکی از موانعی که با آن رو به رو هستیم، فرهنگسازی در زمینه آشنایی مردم با این سامانه و تماشای قانونی سریال های ایتنرنتی است زیرا اینکه مردم به این موضوع آگاه باشند که مجموعه های تلویزیونی و برنامه های آموزشی و سرگرم کننده را می توانند در هر زمان و مکانی تماشا کنند نیاز به فرهنگسازی دارد.
وی در ادامه درباره مجموعه «سایمدانگ»، گفت: این سریال محصول سال 2016 کشور کره جنوبی است و بازیگر اصلی این مجموعه لیونگ اه است که مردم ایران با سریال «جواهری در قصر» و بازی در نقش یانگوم، او را می شناسند.
این مدیر فرهنگی افزود: بازیگر نقش یانگوم حدود 10 سال است که از دنیای بازیگری دور بوده و سال 2016 با مجموعه «سایمدانگ» دوباره به این عرصه بازگشته است.
بزرگی با اشاره به اینکه «سایمدانگ» مجموعه سی قسمتی است، گفت: این سریال همزمان با ایران در نتفلیکس هم پخش می‌شود و داستان آن در دو زمان مختلف می گذرد و زندگی پرشور هنرمندی کره ای را نشان می دهد که برگرفته از واقعیت است زیرا سایمدانگ یکی از هنرمندان مطرح کره ای است و قصه سریال پیرامون یک نقاشی کره ای که این هنرمند کشیده است، رخ می دهد.
وی درباره دوبله این مجموعه، گفت: سریال های کره ای در ایران علاقه مندان فراوانی دارند و به همین دلیل از دوبلورهایی در این مجموعه استفاده شده است که صدای بعضی از آنها در مجموعه «جواهری در قصر» و دیگر سریال های ایرانی برای مردم، آشنا است.
به گزارش ایرنا، زهره شکوفنده به عنوان مدیر دوبلاژ، مینو غزنوی گوینده بازیگر لیونگ اه و بازیگر اصلی مرد را منوچهر والی زاده دوبله کرده است.
فراهنگ**9246** خبرنگار: علیرضا مرادی*ناشر:کاردان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، نسبت‌به شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی هشدار داده است. او در تشریح این شیوه‌ی کلاهبرداری گفت:

یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

- داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ

به گزارش زومیت، او برای مقابله با این شگرد دو راهکار را توصیه کرده است. برای این‌که مردم پس از مواجهه با این پیام‌ها فریب نخورند، رییس پلیس فتا تهران تأکید کرده است که افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.

علاوه‌بر این، معظمی گودرزی برای پیشگیری از هک شدن حساب کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی نیز این راهکار را توصیه کرده است:

«مهم‌ترین راهکار مقابله با دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «کشیک قلب» با بازی محسن کیایی و لیندا کیانی
  • مرور کارنامه «زیرخاکی»؛ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی