Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رهایی از دود و دم شهر تهران باید آدرس مکان دیدنی و تفریحی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای تازه‌ای برای شروع هفته کاری جدید به دست بیاورید.

باشگاه خبرنگاران جوان از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار را برای آخر هفته شما در نظر گرفته است تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد ویژه این هفته باشگاه خبرنگاران جوان، بوستان آب و آتش است که در سال ۱۳۸۸ در اراضی عباس آباد تهران احداث شد و قرار گرفتن آن در نزدیکی پل طبیعت، بوستان بنادر و بوستان نوروز موجب شده است تا گردشگران بسیاری از آن بازدید کنند و این مکان را برای تعطیلات آخر هفته خود انتخاب کنند.

پارک آب و آتش یکی از جدیدترین پارک‌های پایتخت است که بر اساس اصول بوستان های مدرن جهان ساخته شده است و تفاوت های عمده ای با سایر بوستان هایی که تا به حال دیده اید دارد. تعطیلات پایان هفته خود را می‌توانید در بوستان آب و آتش سپری کنید و از دیدن زیبایی های بی پایان این بوستان لذت ببرید.

تماشای بازار گل در بوستان آب و آتش را از دست ندهید

از دیگر زیبایی‌های پارک آب و آتش،  بازار گل است که در این مجموعه بنا نهاده شده و در توصیف فضای ظاهری آن بهتر است بگوییم که این بازار گل در دره ای کوچک از ضلع غربی سايت تفريحی اراضی عباس آباد واقع شده است.

پل ابريشم II دو طرف اين دره را بهم متصل می‌کند و يک مسير پياده روی بين پارک نوروز و پارک آب و آتش ايجاد کرده و دو سايبان پارچه ای با فرم خيمه ای که مساحت آن در حدود  2182 مترمربع  است، قسمت بالای این بازار را پوشش داده و فضایی مناسب را برای این گردشگران فراهم کرده است.

امکانات رفاهی بوستان آب و آتش

از جمله امکانات رفاهی بوستان آب و آتش، می‌توان به زمین اسکیت، بوفه، کافه و رستوران اشاره کرد و در نظر داشته باشید که این بوستان دارای یک سالن آمفی تئاتر است که بر تعداد گردشگران بوستان آب و آتش افزوده است.

یک فانوس دریایی بوستان آب و آتش را از بوستان بنادر جدا کرده و در گذشته ای نه چندان دور فرصت تماشای نمای زیبایی از این پارک و همچنین پل طبیعت و دیگر نماهای دیدنی شهر تهران را برای شما فراهم می‌کند.

پل ابریشم که بوستان بنادر را به گنبد مینا می‌رساند هم روبروی پارک آب و آتش واقع شده است و همچنین از دیگر جاذبه‌های دیدنی و تماشایی این بوستان باید از  لانه کبوتر، امکان کالسکه‌رانی، آب نما، برج آتش و وجود چندین واحد  آلاچیق که فضای مناسبی را برای اسکان و دورهمی شما و دوستانتان مهیا کرده است، یاد کرد .

توصیه مسیریاب باشگاه خبرنگاران جوان برای رسیدن به بوستان آب و آتش

بوستان آب و آتش در خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک، در انتهای کوچه ای به نام "ژوبین" واقع شده است. برای رسیدن به پارک آب و آتش می‌توانید در ایستگاه مترو طالقانی در خط یک مترو از قطار پیاده شوید و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی در کنار بزرگراه شهید حقانی به ورودی غربی این پارک وارد شوید. ایستگاه متروی حقانی هم گزینه مناسبی برای دسترسی آسان شما به بوستان آب و آتش خواهد بود.

تاکسی‌هایی که در نزدیکی ایستگاه متروی طالقانی وجود دارند و مقصد آن ها میدان ونک است نیز می توانند شما را از این ایستگاه به نزدیکی  پارک آب و آتش برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می‌کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می‌کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده‌هایش اعتماد کامل دارد.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون