Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - الکسیس سانچز مهاجم تازه وارد منچستریونایتد اعتراف کرد که هانری در انتقال او از آرسنال به شیاطین سرخ نقشی نداشته است.

به گزارش وبسایت نود، الکسیس سانچز در این هفته در معاوضه ای با هافبک ارمنی منچستریونایتد هنریک مخیتاریان به الدترافورد رفت. 

به نقل از وبسایت FourFourTwo، سانچز طی نامه ای احساسی به هواداران آرسنال پس از خروج از این باشگاه گفته بود: 

گفت و گوی امروز خود را تیری هانری، بازیکن افسانه ای آرسنال به یاد می آورم، او هم بنا به دلایلی مشابه از آرسنال جدا شد و امروز نوبت من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نامه آنچنان به مذاق هواداران آرسنال خوش نیامد و خیلی از آن ها فکر می کردند که هانری مشوق اصلی سانچز در خروج از این باشگاه بوده است.

با این حال هانری که در سال 2007 آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک کرد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

می دانم که نیازی نیست توضیح خاصی به اکثریت هواداران آرسنال بدهم، اما در مقابل شایعات باید بگویم که من هیچ وقت به الکسیس نگفتم که آرسنال را ترک کند. من هیچ ایده ای زمانی که او به منچستریونایتد پیوست نداشتم و مثل شما شایعات را از اخبار دنبال می کردم. 

سانچز امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که پیوستنش به منچستریونایتد یک تصمیم شخصی بوده است. 

می خواهم این مسئله را شفاف سازی کنم که هانری هیچ نقشی در انتقال من به یونایتد نداشت. این تصمیم شخصی بود. هانری عاشق آرسنال است و روزی می تواند سرمربی توپچی ها شود. 

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که درهای کمپ مرحوم حجازی به روی هواداران باز شده بود و تعداد قابل توجه و چند صدنفری از تماشاگران، روی سکوهای نظاره گر تمرین بودند.

اما در بخشی از تمرین امروز، اتفاق عجیبی رخ داد. جایی که تعداد زیادی از هواداران خردسال استقلال با عبور از نرده های جایگاه، خود را به درون چمن رسانده و برای گرفتن عکس یادگاری، به سمت بازیکنان مورد علاقه خود هجوم بردند.

اتفاقی که سبب شد تا تمرین تیم برای لحظاتی متوقف شده و لیدرهای باشگاه نیز با برخوردهای نه چندان دوستانه، کودکان هوادار تیم را از درون زمین چمن خارج کردند.

دیگر خبرها

  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود