Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:49:34 GMT

جوابیه اسنپ به حواشی حمایت از جشنواره موسیقی فجر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۶۸۷۸

جوابیه اسنپ به حواشی حمایت از جشنواره موسیقی فجر

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در پی اعتراضات به حمل و نقل جهت استفاده از جشنواره موسیقی فجر جوابیه خود را ارسال نمود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در پی ارسال گزارش‌های مردمی پیرامون مشکلات ایجاد شده برای استفاده از اسنپ در جشنواره موسیقی فجر، خبرگزاری تسنیم گزارش را با عنوان «وقتی "اسنپ" به وعده‌هایش در جشنواره موسیقی فجر عمل نکرد» را منتشر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی قبل اسنپ جوابیه‌ای را به خبرگزاری ارسال نمود که در ذیل مشاهد می‌نمایید:

 

همکاری سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ و سی‌وسومین دوره جشنواره موسیقی فجر در جهت فعالیت‌های حمایتی اسنپ از رویدادهای فرهنگی و هنری کشور شکل گرفت.تمام تلاش خانواده اسنپ بر این بود که در جریان این همکاری عملکرد مورد قبولی را در جهت تسهیل رفت‌وآمد مخاطبان جشنواره و همچنین تشویق کاربران اسنپ به شرکت در این رویداد مهم فرهنگی داشته باشد.برای تحقق این امر، کد تخفیف 30درصدی (تا سقف 4هزار تومان) جهت تسهیل رفت‌وآمد مخاطبان جشنواره از مبدا یا به مقصد سالن‌های اجرا در نظر گرفته شد.امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که مخاطبان سی‌وسومین دوره جشنواره موسیقی فجر 2هزار مرتبه از کد اختصاصی ویژه این رویداد جهت حمل‌ونقل خود به سالن‌های اجرا استفاده کرده‌اند.همچنین اسنپ از ظرفیت ناوگان خود برای حمایت از جشنواره موسیقی فجر و تشویق مردم به شرکت در این جشنواره استفاده کرد. به این ترتیب فراخوانی به کاربران راننده این سامانه -که ارزشمندترین دارایی اسنپ هستند- ارسال شد تا متقاضیان با چساندن برچسب اصلی طرح جشنواره در جایگاه مبلغان این رویداد قرار بگیرند. در این طرح حدود 300 کاربر راننده اسنپ مزین به طرح جشنواره موسیقی فجر شدند. لازم به ذکر است که اسنپ برای تضمین فعالیت این مبلغان پویا در سطح شهر تهران تسهیلات تشویقی ویژه‌ای را در نظر گرفت.اسنپ در همکاری با جشنواره موسیقی فجر به تمام مفاد قراردادی خود پایبند بود و از همین روی اخبار و برنامه‌های مربوط به جشنواره را در شبکه‌های اطلاع‌رسانی خود تحت پوشش قرار داد.در نتیجه با این همکاری رکورد بزرگترین پوشش خبری در کانال‌های اطلاع‌رسانی اسنپ شکسته شد. اینستاگرام اسنپ در مجموع 10 پخش زنده از جشنواره فجر را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت که بیش از 7هزار بار دید شد. همچنین 5 پست و 6 استوری در اینستاگرام اسنپ از اجراهای جشنواره به اشتراک گذاشته شد. در تلگرام اسنپ نیز 5 پست با موضوع جشنواره به اشتراک گذاشته شد که بیش از 1.5 میلیون بار از سوی مخاطبان اسنپ دیده شد. در توئیتر اسنپ نیز 11 پست با موضوع جشنواره به اشتراک گذاشته شد که حدود 38هزار بار دیده شد.در آخر بار دیگر تاکید می‌کنیم که در بحث حمایت از بزرگترین و مهم‌ترین رویداد حوزه موسیقی کشور بیش از آنکه هر گونه نگاه تبلیغاتی داشته باشیم در پی اثرگذاری هرچند کوچک در برگزاری این رویداد بودیم.

انتهای پیام/

R1439/P1439/S4,40/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید