Web Analytics Made Easy - Statcounter

داورزنی معتقد است سال پیش رو برای ورزش کشور بسیار مهم است.

طرفداری-  محمدرضا داورزنی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت:

در چهل روز گذشته پروسه سختی را پشت سر گذاشتیم و 14 فدراسیونی،که باید تعیین تکلیف می شدند، انتخاباتشان را برگزار کردیم و ۶ رییس جدید به مجموعه اضافه شدند که برای آن ها آرزوی موفقیت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی ادامه داد:

از تیر ماه 96 انتخابات ۱٨ فدراسیون برگزار شد و ۲ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ورزش جانبازان و معلولین به ترتیب در ۱۴ و ۱۶ بهمن ماه برگزار می شود تا بتوانیم تمام و کمال به قانون عمل کرده باشیم و فدراسیونی با سرپرستی اداره نشود.

داورزنی با بیان این مطلب که سال پیش رو سال بسیار مهمی برای ورزش کشور است ادامه داد:

تلاش مان این بوده که با برگزاری انتخابات، فدراسیون ها ثبات داشته باشند و بتوانند اردوها، مسابقات و برنامه های خود را با آرامش و برنامه ریزی بهتر اجرا کنند تا شاهد نتایج خوبی در مسابقات آسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ باشیم.

وی همچنین انتخاب دکتر صالحی امیری به سمت رییس کمیته ملی المپیک را تبریک گفت و افزود:

امیدوارم که حضور ایشان به تحقق اهداف ورزش کشور کمک کند و با تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان دارند به سینرژی مثبتی برسیم و بتوانیم در مسابقات مهم به ویژه آسیایی و المپیک به اهداف ورزش کشور جامه عمل بپوشانیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تکمیل کابینه فدراسیونها را مورد توجه قرار داد و گفت:

فدراسیون‌ها باید هر چه زودتر با هماهنگی نسبت به تکمیل کابینه خود اقدام کنند تا برنامه هایشان به خوبی پیش رود.

وی با تشکر از زحمات مصطفی میرسلیم، احمد ناطق نوری و محمود مشحون روسای سابق فدراسیونهای نجات غریق و غواصی، بوکس و بسکتبال که سال‌های زیادی به این رشته ها خدمت کردند گفت:

امیدوارم از تجربیات این عزیزان در کنار جوانتر ها همچنان استفاده کنیم.

داورزنی، رییس شورای اعزام های برون مرزی، همچنین در بخشی دیگر از سخنانش بر مدیریت و نظارت روسای فدراسیون ها به اعزام های خارجی تاکید کرد و گفت:

فدراسیون ها باید نسبت به اعزام های خارجی دقت داشته باشند و شورای برون مرزی وزارت اعزام های غیر رسمی را در دستور کار خود قرار نخواهد داد و مجوز به آنها تعلق نمی گیرد.

وی افزود:

چنانچه سبکی یا انجمنی بدون هماهنگی در مسابقات برون مرزی شرکت کند یا تعداد ورزشکار و مربیان و همراه بیش‌تر بر خلاف مصوبه شورای برون مرزی به رقابت‌های بین المللی اعزام کند از ادامه فعالیت آن انجمن یا سبک در رشته های رزمی در کشور جلوگیری خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت:

رییس فدراسیون در قبال تمامی مسائل مرتبط با حضور تیم های ورزشی مربوطه در برابر وزارت ورزش و مراجع نظارتی و قانونی پاسخگو خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد