Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دانش آموزی در نهبندان واقع در خراسان جنوبی، توسط یکی از معلمان تنبیه شد که این اقدام معلم سبب صدمه دیدن دانش آموز نهبندانی شد.


به گزارش مهر، باز هم خبر تلخ دیگری برای دانش آموزان و این بار در شهرستان نهبندان از توابع استان خراسان جنوبی.

امروز و در کلاس درس یکی از مدارس پسرانه شهرستان نهبندان، دانش آموزی به طرز بی رحمانه ای مورد تنبیه معلم خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر دانش آموز تنبیه شده اظهار کرد: برادرم در کلاس درس و در حضور معلم مشغول جویدن آدامس بوده که گویا از جانب معلم مورد تذکر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: معلم بدون فوت وقت و اینکه اقدامی از جانب دانش آموز جهت دور انداختن آدامس انجام شود ، دانش آموز را مورد ضرب و شتم و مشت و لگد قرار داده است.

به گفته وی دانش آموز در همین حال اقدام به فرار می کند که معلم پشت پا می زند و دانش آموز، نقش بر زمین شده و با رادیاتور شوفاژ و دیوار برخورد می کند.

برادر این دانش آموز نهبندانی می گوید: این اقدام معلم منجر به خونریزی قسمت بالائی ابرو و دررفتگی و شکستگی مچ دست بردارم شده است.

توضیحات آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص تنبیه دانش آموز نهبندانی

خبرنگار مهر دقایقی پیش طی تماس تلفنی با مدیر آموزش و پرورش نهبندان پیگیر این موضوع شد اما وی از انجام مصاحبه خودداری کرد و گفت: بنده تلفنی در این خصوص به کسی پاسخگو نیستم.

در ادامه پیگیری خبرنگار مهر مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش توضیحاتی را در خصوص تنبیه بدنی این دانش آموز ارائه داد.

حسینی گفت: دانش آموز یکی از مدارس شهر نهبندان صبح امروز بر اثر بی انضباطی، اخلال در آموزش و تحریک سایر دانش آموزان توسط دبیر مربوطه مورد تذکر قرار گرفته است که پس از استنکاف دانش آموز از تذکر معلم و اصرار بر بی نظمی، توسط معلم به بیرون از کلاس هدایت می شود اما دانش آموز از درخواست معلم سرپیچی کرده و با وی درگیر می شود.

وی افزود: معلم در این درگیری مبادرت به دفاع از خود می کند که در این میان تعادل دانش آموز بر هم خورده و زمین می خورد.

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: رسیدگی به این موضوع از طریق واحدهای نظارتی آموزش و پرورش در حال انجام است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند