Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:18:23 GMT

پنجمین شاکی پرونده آوار مرگبار بیمارستان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۷۸۴۲

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، 4 مرداد سال 57 ودرحادثه‌ای دلخراش بخشی از ساختمان بیمارستان سینا در تهران فروریخت. در این حادثه 11 نفر جان باختند. علت حادثه نیز ریزش دیوار در حال بازسازی اعلام شد. با گذشت 39 سال از این ماجرا، اواسط فروردین امسال مرد جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت وبا ارائه دادخواستی، خواستاردریافت دیه پدرش شد که در جریان آوار بیمارستان جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این خبر، بستگان سه قربانی دیگر نیز به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران رفتند و خواستار رسیدگی به پرونده و شناسایی مقصر بعد ازسال‌ها شدند.
بنابراین با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این خصوص ادامه یافت تا اینکه صبح دیروز زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد و خواستار پیگیری پرونده مرگ پدرش شد که اونیز در حادثه ریزش آوار بیمارستان سینا جان خود را از دست داده بود.
او به خبرنگار«ایران» گفت: «زمانی که این اتفاق افتاد پدرم 36 ساله بود و ما در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی زندگی می‌کردیم. پدرم به خاطر سنگ کلیه مجبور شد برای عمل به تهران بیاید و سه روز هم در بیمارستان بستری شد. عمل پدرم انجام شد و قرار بود صبح روز بعد از حادثه از بیمارستان ترخیص شود. آن زمان پدرم در طبقه پنجم بیمارستان بستری بود به همین دلیل هم جسدش خیلی زود پیدا شد. آن زمان من 12 ماهم بود و مادرم همان موقع دو ماهه باردار بود. بزرگترین برادرم هم 7 ساله بود. بعد از این ماجرا هیچ‌کس به ما رسیدگی نکرد و مادرم با نان پزی و خیاطی فرزندان قدونیم قدش را در شرایط خیلی سخت بزرگ کرد. مدتی قبل آشنایان و دوستانمان که در جریان مرگ پدرم بودند به ما گفتند که روزنامه‌ها در مورد آن حادثه خبرهایی چاپ کرده‌اند. من هم در اینترنت جست و جو کردم و خبرها را خواندم. بعد هم تصمیم گرفتم به دادسرا بیایم و ما هم در رابطه با مرگ پدرم شکایت کردیم.»
با شکایت زن جوان، بازپرس محسن مدیر روستا دستوررسیدگی وبررسی این ماجرا را نیزصادرکرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، «محمد طالبی چاری» روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز (سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموز آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذراندن مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده‌ای با اتهام‌هایی از جمله ایراد آسیب بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی تشکیل و قرار وثیقه صادر شد، بیان کرد: فرد ضارب به علت ناتوانی از سپردن وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میدان‌های اصلی شهر آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش