Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حامد زیگساری قهرمان سابق تیم ملی کاراته، هفته گذشته برای برگزاری استاژ فنی راهی هندوستان شد تا به مدت ۱۵ روز برای تیم ملی هندوستان استاژ فنی برگزار کند.

هدایت تیم ملی کاراته ماکائو در حالی بر عهده محمدرضا رشیدنیا است که زیگساری نیز نزدیک به 2 سال در کنار رشیدنیا به عنوان دستیار فعالیت می‌کرداما زیگساری ماه گذشته به دلیل مسائل شخصی ناچار تا به ایران بازگردد و کارهای شخصی خود را در ایران پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از بازگشت به ایران با فدراسیون کاراته هندوستان به توافق رسید تا راهی این کشور شود و به مدت 15 روز برای تیم ملی هندوستان استاژ فنی برگزار کند. در حال حاضر وی به کشور هندوستان رسیده و از امروز کلاس استاژ فنی خود را آغاز خواهد کرد.

زیگساری پس از حضور در کمپ تمرینی هندی‌ها با استقبال خوبی روبرو شد و مسئولان کاراته این کشور در حضور کاراته‌کاهای حاضر در سالن دسته‌گلی را به رسم احترام به این مربی ایرانی  اهدا کردند.

البته پیش از حامد زیگساری، امیرمهدی زاده نیز راهی این کشور شده بود و برای برگزاری استاژ فنی نزدیک به یک ماه در این کشور حضور داشت که عکس وی نیز در سالن روی بنرها دیده می‌شود. البته تصاویری از رافائل آقایف نابغه کاراته دنیا هم روی بنر‌های داخل سالن دیده می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای وزن بعلاوه ۸۴ کیلوگرم تیم استقلال قم در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان فینالیست شد و در جدال بر سر مدال طلا، مهدی گنج زاده از تهران را از پیش رو برداشت و ضمن کسب عنوان قهرمانی، صاحب پیراهن تیم ملی شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی