Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فست فود زنجيره‌اي KFC که به جنجال‌هاي تبليغاتي مشهور است و فعاليت‌هاي خلاقانه‌ي زيادي براي تبليغ محصولاتش برگزيده، اکنون حقه‌ي ديگر به کار بسته که در نوع خود منحصر به فرد است. با سفارش بال کبابي مخصوص در شعب مختلف فست فود KFC هند مي‌توانيد جعبه اي دريافت کنيد که در واقع پهپادي است که مي‌توانيد آن را سرهم کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين کمپاني جعبه مخصوص خود را Kentucky Flying Object (شئي پرنده‌ي کنتاکي) يا KFO ناميده است که مي‌توان با سفارش بال کبابي در روز‌هاي 5 و 6 بهمن آن را تهيه کرد.
کاربران پس از خريد اين محصول اجزاي مختلف اين پهپاد را جدا کرده و آنها را طبق دستوراتي که در سايت KFC وجود دارد سرهم کرده و تا چند روز از اين پهپاد بلوتوثي (که بوي بال کباب مي‌دهد) استفاده کنند. البته براي کنترل اين محصول خريداران بايد اپ مخصوص اين شرکت را نيز از گوگل پلي يا اپ استور نصب کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم