Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: چهار خودروی توقیف شده شهرداری کرمانشاه سالها فاقد پلاک بودند و اکنون برخورد صورت گرفته است.

غلامرضا امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، به اظهارات معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه پیرامون توقیف تعدادی از خودروهای شهرداری از سوی پلیس واکنش نشان داد و گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، جوابیه‌ای صادر کردند که متعاقبا جهت تنویر افکار عمومی به ذکر نکاتی پرداخته و پیشنهادی را برای مسئولان امر دارم که در ذیل بطور مختصر به آنان اشاره می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی فرموده اند که چهار خودروی متخلف شهرداری متوقف شده..! حال سوال این است: این خودروها سالها فاقد پلاک بودند و اکنون چرا بعد از اینکه محله سرای نوبهار را به شما ندادند، اینگونه قانونمند شده و به فکر برخورد افتاده اید؟!

وی گفت: ️معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی فرمایش کردند که خودرو حمل زباله نبوده و مخصوص حمل نخاله ساختمانی بوده! آیا آن زمان که شما متوقف کردید، نخاله می‌بردند؟! نکته اینجاست که مهم نیست این خودروها نخاله و یا زباله حمل می کردند بلکه مهم زمان توقیف اموالی است که خدمات عام‌المنفعه دارند.

امیری بیان کرد: معاونت محترم اجتماعی نیروی انتظامی فرموده اند که عملکرد پلیس کاملا قانونی بوده و ممکن بود به شهروندان آسیب وارد کند. چگونه طی این چند سال به فکر آسیب رسیدن به شهروندان نبودید؟! ️اختصاص آن محل به پلیس راهور را رد کردید و آنرا ادعایی بیش ندانستید.

وی در ادامه بیان کرد: ️بازنشستگانی که در آن محل وقت فراغت خود را می‌گذارنند، همگی در شهرداری منطقه یک تجمع اعتراضی برپا کردند و می‌توان حضورا از آنها پرسید که به چه دلیل معترض بودند؟!!! ️در بخشی از اظهارات معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه عنوان شده که جهت انجام خدمات راهوری ساکنان ۲۲ بهمن ساختمانی در این منطقه در اختیار پلیس راهور قرار گیرد! با رد کامل این ادعای، اعلام میکنم که چنین نبوده، بلکه در زمان ناآرامی‌های اخیر،  که کانکس واقع در چهار راه سی متری مشکل پیدا کرد و قصد داشتید کاری که در آن کانکس انجام میدادید را در این محل انجام دهید در حالیکه باید مشخص گردد نوع استفاده از این مکان چیست !از طرفی شهردار نیز بدون اجازه شورای شهر نمی‌تواند در این خصوص تصمیم گیری کند. ضمنا باید از شما پرسید که ️چرا فقط به رفاه مردم منطقه ۲۲ بهمن فکر می‌کنید؟ آیا مناطق فقیر نشین و حاشیه‌نشین شهر که دارای جمعیت بیشتری هستند رفاه نمی‌خواهند؟!

امیری بیان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه ️از فرافکنی گفتند که به نظر می‌آید خود فرافکنی کرده و با این کار قصد داشته است بازنشستگان را از آن محل بیرون نماید.️ اشاره‌ای نیز به واحد تخلفات پلیس کردند که می‌بایست به آنجا پناه برد! اما خود می‌دانند که نتیجه ای در این مورد نخواهیم گرفت و از طرفی هم این کلمه تشویش اذهان عمومی دیگر نخ نما شده. لطفا با مردم شفاف حرف بزنید.

امیری افزود: تنها به احترام تماس فرماندار محترم از بیان برخی مطالب خودداری کرده و سکوت می‌کنم. منتظر جریمه های سنگین از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه خواهیم بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟

شهردار تهران گفت: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود اما ما سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند، وام با بهره بانکی در نظر یگیریم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران درباره حواشی لیست منتشر شده از تخصیص وام به مدیران شهرداری برای مسکن گفت: سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف خانه سازمانی برای استقرار مدیران خود دارند اما شهرداری تهران فاقد خانه سازمانی برای مدیران است. به همین جهت در دوره‌های قبلی املاک شهر را به ثمن بخس و بعضاً با تخفیف 50 درصدی به مدیران می‌دادند و این اتفاق مصداق کامل بی‌عدالتی بود.

وی با بیان اینکه لازم است برای برخی از مدیران شهرداری که از شهرستان به تهران می‌آیند مسکن تهیه شود، افزود: در این دوره ما به جای آنکه برخی از زمین‌ها و املاک شهرداری را در اختیار مدیران قرار دهیم به آنان وام با درصد سود بانکی دادیم. برای پیشبرد این کار مقدمتاً به مدیران ودیعه دادیم و سپس آن را تبدیل به وام کردیم‌. آنان نیز قسط‌های این وام را پرداخت می‌کنند.

واکنش چمران به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود اما ما به این سمت نرفتیم و سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند وام با بهره بانکی تهیه کنیم اما متاسفانه این موضوع با بی‌انصافی در رسانه منعکس شد. در حالی که واقعیت چیز دیگری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توقیف ۱۰ هزارخودرو در پارکینگ/خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام