Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:12:18 GMT

کلاه‌بردار میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۸۲۷۳

کلاه‌بردار میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

خرم آباد - فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک نفر و کشف کلاهبرداری به ارزش ۸ میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت شکایتی از یک نفر پیمانکار یک شرکت با موضوع کلاهبرداری از سوی شریک تجاری وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با تحقیقات انجام شده محرز شد فرد متخلف با روش های متقلبانه و جعل اوراق شرکت، مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون از دارایی شرکت را به نفع خود برداشت کرده است.

سردار قنبری تصریح کرد: در بررسی های اطلاعاتی و پلیسی به عمل آمده متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه فرد خاطی به جرم ارتکابی اعتراف کرده است اظهار داشت: با بررسی سوابق متهم، محرز شد دارای یک فقره محکومیت مالی و حقوقی دیگر به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز است.

سردار قنبری گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در کمتر از دو ساعت چهار شرور را که اقدام به ربایش ‏یکی از شهروندان نیکشهر کرده بودند، دستگیر کردند. - اخبار استانها -

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً 38 سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۰۰ نفر شاکی دستگیر شد
  • کلاهبرداری تحت عنوان مشاور خانواده