Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اين مراسم جانشين فرمانده سپاه قدس نقش ارزشمند و موثر شهداي لشکر فاطميون در زمين گير کردن گروهک هاي تروريستي ستود و گفت: اين رزمندگان بي ادعا و مخلص که با مهاجرت از کشورشان در بلاد ديگري مجاهد في سبيل الله شدند و توانستند تروريست ها را به زانو در اورند .

 سردار قااني افزود :رزمندگان مدافعان حرم با تمسک به حضرت زينب س بدون حراسي از شهادت و اسارت در برابر دشمن تا دندان مسلح ايستادگي کردند و افتخار آفرين شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وي با اشاره به اينکه هنوز تعداد زيادي از مدافعان حرم مفقود الاثر هستند در تسريع در تعيين سرنوشت اين شهدا تاکيد کرد و ياداور شد: البته نبود پيکرهاي اين شهدا از حکمت هاي خفيه الهي است چراکه اين شهداي والا مقام پس از جستجو و تفحص پيکر مطهرشان به داخل کشور منتقل خواهند شد و حضورشان بارديگر رايحه شهادت و مجاهدت را در جامعه زنده خواهد کرد .

 در اين مراسم تعدادي از فرزندان شهدا به قرائت دکلمه و وصيت نامه پدران شهيدشان و تعدادي از  گروههاي سرود به اجراي برنامه هاي هنري پرداختند .

  خاطر نشان مي شود: در جبهه هاي محور مقاومت استان قم 67 شهيد مفقود الاثر را تقديم عقيله بني هاشم حضرت زينب س کردند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار