Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبربهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه با سرکنسول روسیه در رشت افزود: برای افزایش فعالیت های مشترک تجار دو کشور و استان اردبیل دفتر نمایندگی کنسول گری روسیه در اردبیل ایجاد شود.

وی گفت:برای افزایش تعاملات و همکاری ها بین ایران و روسیه و به تبع آن صادرات محصولات استان اردبیل به این کشور نیاز به برنامه ریزی های دقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اردبیل بیان کرد:برای اینکه بتوانیم حجم صادرات را افزايش دهيم باید افقی را برای انجام برنامه های خود در نظر بگیریم و رسیدن به اهداف معین شده همت همگانی را می طلبد.

بهنام جو گفت:خواهر خواندگی با ولگاگراد به عنوان پایلوت مورد نظر استان اردبیل است که برای ورود به مجموعه بازار کشور روسیه مناسب است اما برای ورود به کل بازار روسیه کافی نیست و باید برنامه ریزی هایی جهت ایجاد خواهر خواندگی با سایر مناطق کشور روسیه داشته باشیم.

وی افزود:استان های گيلان و اردبيل بايد در جهت ورود به بازار روسيه هم افزايی داشته باشند.

استاندار اردبیل گفت:در بحث ورود به بازار روسیه استان های اردبیل و گیلان می توانند مکمل همدیگر باشند و استان گیلان از راه خشکی استان اردبیل برای ورود به بازار روسیه و استان اردبیل نیز از راه دریایی گیلان استفاده ببرند.

وی افزود:مزيت آب و خاک مغان و فرودگاه موجود در اين منطقه ویژگی خاصی جهت تبادل و همکاری بین دو کشور در حوزه های اقتصادی و صادرات محصولات دارد.

بهنام جو تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری در شمال استان اردبیل نیز که پیگیری های لازم جهت ایجاد این منطقه آزاد انجام می گیرد، فرصت مناسبی جهت افزایش همکاری های بین دو کشور است.

وی گفت:برگزاری نمایشگاه های مشترک و حضور هیات های تجاری دو کشور برای شناساندن محصولات تولیدی دو کشور را نیز باید در برنامه های خود مدنظر قرار دهیم.

استاندار اردبیل افزود:پیشنهاد می دهیم برای افزایش همکاری ها با استان اردبیل دفتر نمایندگی کنسولگری روسیه در این استان نیز راه اندازی شود که در افزایش فعالیت مشترک تجار دو کشور تاثیر خوبی خواهد داشت.

 


انتهای پیام/ح

 

سرکنسول روسیه در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است