Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان پاسدار اکبراورکی شامگاه چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج درهندیجان اظهارکرد:یکی از عمده اهداف گردان عملیاتی امام رضا(ع)برگزاری نشست های روشنگری باهدف آگاهی بسیجیان از وقایع ورخدادهای کشوروجهان است که تاکنون تاثیر گذار بوده است.   وی افزود:کلاس های آموزشی بصورت منظم وبابرنامه ریزبااستفاده ازاساتید مجرب بسیجی انجام می گیرد که شامل دشمن شناسی و جامعه شناسی بوده که درطول سال برای بسیجیان اجراءمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بابیان تقدیر از پدر مدافع حرم عضوپیشکسوتان گردان عملیاتی گفت:درراستای ارج نهادن به مقام شایسته بسیجی مدافع حرم مرحوم  رشید  رفیعی ازپدراین مرحوم که ازبسیجیان فعال گردان هست ازطرف بسیجیان موردتقدیرقرارگرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود

مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی ساعت ۱۵ پنجشنبه ۹ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی متولد ۳ بهمن ماه ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر روی ارتفاعات بانی بنوک عراق به درجه رفیع شهادت رسید.

مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ درباره شهید حسین املاکی فرمود: "شهید املاکی شما؛ جانشین لشکر گیلان که توی میدان جنگ شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود. بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به‌صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این! 

البته هر دو شهید شدند. هم املاکی شهید شد و هم آن بسیجی شهید شد، اما این قهرمانی ماند اینها که از بین نمی‌روند. زنده اند، هم پیش خدا زنده اند، هم در دل ما زنده‌اند و هم در فضای زندگی و ذهنیت ما زنده اند".

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • «بهروز واحدی»؛ اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت «بهروز واحدی»؛ بسیجی مدافع حرم در سوریه
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز