Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

چلسی در دیداری برتر موفق شد با چهار گل بر برایتون غلبه کند و یک بار دیگر به رده سوم جدول بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های برایتون و چلسی در بازی های لیگ برتر انگلیس۳۰ دی ۹۶ که این بازی با برتری پر گل ۴-۰ چلسی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی هفته گذشته در استمفوردبریج برابر لستر متوقف شد تا جایگاه سومی خود را به لیورپول بدهد. آبی ها این هفته میهمان تیم رده شانزدهمی برایتون بودند تا با یک پیروزی احتمالی، بار دیگر به رده سوم بازگردند.

چلسی خیلی زود و در ۶ دقیقه، برایتون را در حضور هوادارانش مات کرد.

ابتدا ادن هازازد در دقیقه ۳ روی پاس موزس که پس از برخورد به مدافع حریف تغییر جهت داده بود، با یک ضربه دقیق توانست چلسی را به گل برساند. این صدمین گل ستاره بلژیکی در لیگ بود. ۶۴ گل با پیراهن چلسی در لیگ جزیره و ۳۶ گل هم با لیل در لیگ فرانسه.

سه دقیقه بعد نوبت به ویلیان رسید تا چلسی را به گل برساند. پس از چند پاس متوالی که بین بازیکنان چلسـی ردو بدل شد، باتشوایی به زیبایی ویلیان را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و شوت سرکش و زیرطاقی ستاره برزیلی، گل دوم را برای آبی های لندن به همراه داشت.

هر دو تیم در دقایق باقیمانده از نیمه اول فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و چلسـی با همان برتری دو گله رختکن رفت.

برایتون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و دقیقه ۵۱ تا آستانه زدن گل هم پیش رفت اما ضربه سر شیرجه ای پراپر روی سانتر اسکلوتو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران حاضر در ورزشگاه بلند شود.

چلسـی ده دقیقه بعد پاسخ این حمله را داد. ضربه کاشته ویلیان پس از برخورد با دستان گلر برایتون به تیر عمودی برخورد کرد تا چلسی با بدشانسی به گل سوم نرسد.

دقیقه ۷۷ کار برای برایتون تمام شد. یک حرکت انفرادی از هازارد و پیشروی او تا پشت محوطه جریمه بدون اینکه بازیکنی از برایتون مزاحم او شود، فرصت مناسبی برای شوتزنی فراهم آورد و در نهایت ضربه فنی دقیق ستاره بلژیکی در جهت خلاف گلر برابتون به تور نشست. به این ترتیب چلسـی برتری خود را به سه گل رساند.

این پایان کار نبود و چلسـی دقیقه ۸۸ حساب کار را ۴-۰ کرد. یک پاس عمقی بلند از موسوندا برای موزس، کنترل خوب این بازیکن و یک بغل پا در مصاف تک به تک، چهارمین گل را نیز برای چلسی به همراه داشت.

به این ترتیب چلسـی با این برد ۵۰ امتیازی شد و موقتا بالاتر از لیورپول در رده سوم قرار گرفت.

پارس فوتبال شما را به تماشای این بازی دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!