Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:10:46 GMT

حمله نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۰۹۵۳

حمله نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با یکی از رسانه‌ها، در خصوص صدف طاهریان گفت: من ایشان را اصلاً بازیگر نمی‌دانم. به نظرم اسمشان را اصلاً نیاورید؛ چرا که اصلاً بازیگر نیستند. واقعاً نمی‌دانم ایشان چه زمانی بازیگر بوده‌اند! فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ایشان را نمی‌شناختم تا اینکه از ایران رفتند.

وی تصریح کرد: چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می‌کنیم. خود ما این آدم‌های بی‌مغز را بزرگ می‌کنیم. آنها دارند در فضای اینستاگرام بزرگ می‌شوند. زمانی که من این آدم را نمی‌شناسم، چرا باید درباره‌اش صحبت کنم. من این افراد را قاطی آدم های سینما نمی‌‌دانم. آدم های الکی را نباید بزرگ کرد.

گفتنی است؛ صدف طاهریان چند سال قبل مهاجرت کرد و به شبکه‌های بیگانه پیوست. این اتفاق با واکنش تند بسیاری از هنرمندان روبرو شد و خیلی از آنها او را به عنوان یک بازیگر به رسمیت نشناختند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

 

اظهارنظر نیوشا ضیغمی درباره صدف طاهریان

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد درزاوه با کمک بازیگر سینما

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس کمیته امداد شهرستان زاوه، گفت: به همت خانم لیلا اوتادی بازیگر سینما، ۹ زندانی بدهکار جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

رضا خوش‌سیما با بیان اینکه خانم اوتادی سفیر آزادی زندانیان است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی که در آستانه سال جدید برای آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم مالی غیر عمد داشتند بلافاصله هماهنگی‌های لازم با دادگستری و دادستانی شهرستان صورت گرفت.

وی گفت: برای آزادی این افراد نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان بود.

رئیس کمیته امداد شهرستان زاوه، افزود: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با خانم اوتادی در تهران و ارائه گزارش‌های لازم، شهرستان زاوه را برای این برنامه انتخاب کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه بازیگرسینما تاکید کرده بود ۹ نفر حتماً باید یک‌شنبه ۲۷ اسفند آزاد شوند و شب عید به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردند به همین دلیل هماهنگی لازم برای طی فرایند‌های اداری و همچنین با رئیس زندان تربت‌حیدریه نیز به عمل آمد.

خوش‌سیما افزود:روزشنبه خانم اوتادی وجه رابه طور کامل به حساب دادگستری شهرستان واریزکردو روز یکشنبه نیز زندانیان رأس ساعت ۱۰ نیز آزاد شدند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد درزاوه با کمک بازیگر سینما
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • ایرنه پاپاس، بازیگر هند جگرخوار در فیلم محمد رسول الله در ۹۳ سالگی + عکس
  • اسکار‌های «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد