Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:09:31 GMT

چهارمین باخت فصل شارلروا با کاوه

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۱۰۰۶

چهارمین باخت فصل شارلروا با کاوه

مهاجم ایرانی شارلروا در شب شکست این تیم مقابل ایوپن تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شارلروا در بیست و سومین بازی فصل ژوپیر لیگ بلژیک که کاوه رضایی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳ چهارشنبه شب در کهرویگ استادیوم به مصاف ایوپن رفت.

 

یاران کاوه رضایی که در ۲۲ بازی گذشته ژوپیر لیگ تنها سه باخت داشتند و هشت شب قبل هم در جام حذفی مقابل کلوب بروژ مغلوب شدند، در دیدار خارج از خانه برابر ایوپن نیز با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند اما امتیاز ۴۵ و جایگاه دوم جدول آنها تغییری نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی که با ۱۰ گل زده در رده سوم جدول گلزنان ژوپیر لیگ قرار دارد، تا پایان مسابقه مقابل ایوپن در زمین حضور داشت ولی برای سومین دیدار متوالی موفق به گلزنی نشد.

شارلوا کاوه رضایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!