Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هیئت پیشکسوتان گردان سیدالشهدا (ع) لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) طبق روال هر ماه، برگزار شد.
در این مراسم، پس از قرائت زیارت پرفیض عاشورا، حجت الاسلام محمودی از رزمندگان پیشکسوت گردان طی سخنانی به موضوع استنصار و یاری امام زمان (عج) پرداخت.
سپس «ابوالفضل حیدربیگی» از فرماندهان گردان سیدالشهدا (ع) سه خاطره مربوط به شهید «هادی زرگر» از نیرو‌های تدارکات گردان و شهادت وی در پنجم اسفند سال ۶۲ در عملیات خیبر بازگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایان بخش این مراسم، مرثیه سرایی علی مالکی نژاد از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در وصف شهدا بود که حال و هوای جبهه را برای حاضران تداعی کرد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام

سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های یادمان‌های شهدای گمنام استان با تبریک پیشاپیش سال ۱۴۰۳ از برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران خبر داد و گفت: همانند سال‌های گذشته این مراسم با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس دیار علویان در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان برگزار خواهد شد.

او افزود: مراسم تحویل سال نو در جوار هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ساعت پنح صبح چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ تا لحظه تحویل سال نو همراه با دعا، نیایش و نورافشانی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی برگزاری آئین تحویل سال نو را در جوار یادمان‌های شهدای گمنام بصیرت افزا و معرفت آفرین دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • رئیسی : تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است
  • رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت فوتبال رفسنجان برگزار شد
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد
  • وضعیت شهر قم طی سال‌های اخیر بهبود پیدا کرده است