Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن، ضمن اعلام خبر انهدام یک باند توزیع کننده مواد مخدر در محدوده کن و شهران، گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان بیش از ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "علیرضا یوسفوند"، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این کلانتری مشخص شد که فردی میانسال به نام "ج" در خیابان کوهسار اقدام به توزیع مواد مخدر می کند که با توجه به حساسیت موضوع دستگیری این متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: اقدامات پلیسی ادامه یافت تا اینکه در نهایت متهم، در همان محدوده شناسایی و طی یک عملیات ضربتی بازداشت و در بازرسی از وسایل وی ۱۵ بسته مواد مخدر به صورت بسته بندی برای خرده فروشی کشف شد که در بررسی های انجام شده مشخص شد ۹۳ گرم تریاک و ۱۲ گرم شیره تریاک می باشد.

وی افزود: متعاقبا در همان تاریخ، در تحقیقات تکمیلی ماموران دو توزیع کننده دیگر مواد مخدر که در محدوده میدان شهران فعالیت مجرمانه داشتند، شناسایی شدند که با هماهنگی های انجام شده نیز هر دو دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها نیز ۲۵۷ گرم تریاک و ۱۰۵ گرم شیره تریاک، کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن، عنوان داشت: در سومین عملیات صورت گرفته در محدوده استحفاظی این کلانتری نیز یک توزیع کننده مواد مخدر که در محدوده فلکه اول کن فعالیت مجرمانه می کرد، نیز شناسایی و دستگیر شد که طی بازرسی از مخفیگاه وی ۲۱۹ گرم تریاک و ۷۸ گرم شیره تریاک کشف شد.

گفتنی است، در نهایت همه متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!