Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از روزنامه هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوئیس، با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه دیدار و دوطرف پیرامون فرآیند سازش میان اسرائیل- فلسطین و برنامه هسته ای ایران با یکدیگر گفتگو کردند.

در این دیدار، نتانیاهو خطاب به ماکرون گفت: «شراکت میان ما برای امنیت اروپا نیز مهم است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در این دیدار «این عقیده و نظر را بیان کرد که به حال خود رها کردن توافق هسته ای [ایران] به شکل کنونی آن غیر ممکن است؛ چون ظرف چند سال آینده، این توافق به هسته ای شدن ایران می انجامد».

در این بیانیه آمده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین بر «تعهد [رژیم] اسرائیل به ممانعت از [ظهور] یک ایران هسته ای» تاکید کرد. رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار گفت: «من فکر می کنم آنچه که ما باید انجام دهیم، تلاش و اقدام منصفانه در جهت [پیشبرد] فرآیند صلح در یک دوره زمانی کوتاه است». وی در ادامه افزود که هدف، شناسایی رسمی دو دولت با پایتختی مشترک اورشلیم (قدس) است.

گفتنی است که نتانیاهو اوایل روز چهارشنبه با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان دیدار و پیرامون موضوعات متعددی از جمله توافق هسته ای ایران گفتگو کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از این دیدار به خبرنگاران گفت که «در حال حاضر، تنها گزینه اِعمال تغییراتی واقعی و نه ظاهری [در این توافق] است که از هسته ای شدن ایران جلوگیری می کند».

نتانیاهو در ادامه افزود: «صدراعظم آلمان تعهد خود را اعلام کرد و گفت که نگرانی‌ های ما را درباره توافق هسته‌ ای [ایران] درک می‌کند. او [مرکل] لزوماً درباره آنچه که از توافق انتظار داریم، با ما اتفاق نظر ندارد؛ اما این را درک می کند که ما نگرانِ چیزی هستیم که تهدید هویتی علیه ما به شمار می رود».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا اعلام کردم که «بنیامین نتانیاهو» دیگر هیچ عذر و بهانه سیاسی برای امضا نکردن توافق مبادله افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) ندارد.

بلینکن امروز با لاپید در تل‌آویو دیدار و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

این چندمین سفر وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی از زمان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم