Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما  ، مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) صبح روز چهارشنبه 4 بهمن 1396  با حضور دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و نیز باحضور همسران معظم شهدای مدافع حرم در سالن همایش گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکیست : در ابتدا دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) را تبریک گفتند. وی با بیان اینکه شهدا عامل ثبات و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستند و اکنون ملت ایران به مرحله ای از توانمندی رسیده که هیچ تصمیمی در منطقه بدون اجازه ایران اسلامی گرفته نمی شود، گفت: بازگویی جانفشانی های شهدا به نسل جوان ضروری است.صمیمی گفت :شهدا گنجینه هایی هستند که یاد و خاطره رشادت های آنها بایستی در هر شرایطی الگوی ما باشد و ادای احترام به مقام والای شهیدان وظیفه همگانی است.
در ادامه دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) به خانواده ها تبرک گفته و بیان نمود : شهدای مدافع حرم انسان های برجسته ای بودند که کیلومتر ها دورتر از مرزهای کشور در راه دفاع از آرمان های اسلام گام برداشتند و آنها شهیدان راه امنیت ملت ایران هستند.
در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم بانثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

تجلیل از مقام همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تجلیل از مقام همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تجلیل از مقام همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تجلیل از مقام همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تجلیل از مقام همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد حضرت زینب(س) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد