Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن با اشاره به اینکه به مناسبت هفته درختکاری نهال رایگان در منطقه ثامن توزیع می شود، گفت: در ایام نوروز ۱۳ المان گل با ترکیب نور در شهرداری منطقه ثامن اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، محسن رهنما معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن عصر(۴ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا ۶ ماه اینده سطح فضای سبز منطقه ثامن افزایش یابد و برای نوروز هم برنامه های بسیاری در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بهره برداری از ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۱ نقطه، آماده سازی و بهره برداری از ۳۶۰ شیر برداشت آب در ۷۵ نقطه، آذین بندی با طرح های جدید، رنگ آمیزی ۸ کیلومتری نرده و ۲۵ کیلومتری جدول بخشی از فعالیت هایی است که برای ایام نوروز انجام خواهد شد.

 

رهنما با اشاره به اینکه رفع سد معبر و جمع آوری متکدیان در ایا نوروز ادامه خواهد داشت، گفت: تنظیف های شهری در ایام ابتدایی نوروز تا ۲ برابر افزایش خواهد داشت و همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز برای خدمات رسانی و ایجاد یک محیط عالی در اطراف حرم مطهر حضور دارند.

 

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن افزود: با توجه به اینکه یکماه آینده هفته درختکاری را داریم لذا هماهنگ شده در ۳ نقطه از منطقه ثامن نهال رایگان به شهروندان عرضه شود و آموزش هایی را هم برای نگهداری فضای سبز به شهروندان ارائه می دهیم.

 

وی با بیان اینکه در ایام بهار ۳۵۰ هزار بوته گل فصلی را در قالب ۲ هزار فلاور باکس کاشت می کنیم و در ایام نوروز هم ۱۳ المان گل با ترکیب نور که در شب هم نمی خوبی داشته باشد نصب خواهیم کرد، ادامه داد: خط اتصال آب غیر شرب برای آبیاری فضاهای سبز در اطراف حرم با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه تا ۶ ماه آینده دیگر هیچ آب شربی برای آبیاری فضای سبز استفاده نخواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت شورای شهر از قطع درختان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عضو شورای شهر اراک گفت: درختان نقش مهمی را در زندگی انسان و محیط اطراف دارند و از جمله مزایای آن می‌توان به تولید اکسیژن، ایجاد فضای مناسب و تلطیف و تنظیم دمای هوا، تثبیت خاک و کاهش آلودگی برای زندگی اشاره کرد.

چگینی افزود: قطع درختان قطعا نقش بسیار مخربی را در محیط زندگی ما دارد که حوزه مدیریت شهری تلاش دارد به هیچ عنوان درختان قطع نشود و برای پروژه‌های شهری نسبت به جابجایی درختان اقدام شود.

به گفته چگینی در صورت نیاز به قطع درختان برای ساخت و ساز‌های شهری، میزان خسارت وارده تخمین زده می‌شود و بنای تصمیمات ما بر این است که نسبت به توسعه فضا‌های شهری اقدام شود.

چگینی در خصوص بلوار شهید آنجفی و قطع درختان این بلوار هم گفت: قرار بوده بر اساس مصوبات شورای ترافیک دوربرگردانی در این محل ایجاد شود که گویا استعلامات به طور کامل انجام نشده و این موضوع در دست بررسی شورای اسلامی شهر است.

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک