Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علی کریمی معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان گفت: 14 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای لایروبی کانال های آب رسانی و برق رسانی به مزارع پرورش میگوی استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار برای برق رسانی و لایروبی کانال های آبرسانی به 9 سایت پرورش میگوی استان مصرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان گفت:عملیات اجرایی در زمینه لایروبی و برق رسانی اکنون آغاز شده و این طرح ها تا فروردین سال آینده به پایان می رسد.

کریمی افزود: لایروبی کانال های آب رسانی به سایت های پرورش میگو موجب افزایش بهره وری در این سایت ها می شود.

وی گفت: هرمزگان اکنون سه هزار و 600 هکتار مزرعه پرورش میگو در 9 سایت شهرستان های بندرلنگه، بندرعباس، میناب، سیریک و جاسک دارد.

انتهای پیام/ف

اختصاص اعتبار برای لایروبی مزارع پرورش میگوی هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی شهر خبر داد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری در این دوره افزایش روشنایی‌های سطح شهر است، اظهار کرد: این موضوع مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این موضوع علاوه بر اینکه زیبایی و جلوه خوبی که به شهر می‌دهد می‌تواند به‌عنوان یک الگو در استان باشد، گفت: افزایش روشنایی معابر باعث افزایش امنیت در شهر می‌شود.

او با توضیح اینکه اقدامات خوبی در شهر در حوزه روشنایی انجام شده است، بیان کرد: برای سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲ میلیارد تومان برای روشنایی شهر اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه تقویت روشنایی بلوارها و میادین یکی از اولویت‌هاست، افزود: وضعیت روشنایی در برخی معابر شهری خوب نیست، برخی از تیرهای چراغ برق در شهر هستند که به جابه‌جایی نیاز دارند که در این زمینه‌ها نیازمند همکاری بیش از پیش اداره برق هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • فرآوری شیر بز و پرورش هزاران بز در مدرن‌ترین مزارع جهان (فیلم)
  • هزاران رأس بوفالو در مزارع هند پرورش، ذبح و بسته بندی می‌شوند (فیلم)
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو افزایش یافت
  • طرح بهسازی و نوسازی مزارع پرورش میگو در کشور
  • افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
  • اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تقویت روشنایی شهر ابهر
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز
  • رونق بیشتر در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی