Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:41:18 GMT

مهم ترین نتایج فوتبال باشگاهی اروپا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۰۳۷۰۶

آرسنال حریف منچسترسیتی در دیدار پایانی جام اتحادیه انگلیس شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، دیشب تیم فوتبال آرسنال در خانه 2 به 1 ازسد چلسی گذشت و در مجموع با همین نتیجه، راهی دیدار پایانی شد .
برای توپچی ها آنتونیو رودیگر - مدافع حریف و گرانیت ژاکا گلزنی کردند و تک گل آبی ها را ادن هازارد به ثمررساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا ، دیشب رئال مادرید در برنابئو 1 به 2 مقابل لگانس شکست خورد تا دو تیم در مجموع 2 - 2 مساوی شوند ، اما لگانس به علت گل زده بیشتر در خانه حریف ، به نیمه نهایی راه یافت و رئال حذف شد .

در دیگر بازی دیشب ، آلاوس 2 به 1 ازسد والنسیا گذشت تا با توجه به نتیجه 2 به 1 بازی رفت و تساوی دو تیم در مجموع ، کار به وقت های اضافی و سپس پنالتی کشیده شود که در پنالتی ها ، والنسیا 3 به 2 به برتری رسید و به نیمه نهایی راه یافت .

امشب در آخرین بازی این مرحله ، بارسلونا در حالی در نیوکمپ پذیرای اسپانیول است که در بازی رفت با یک گل مغلوب حریف شد .

و در دو دیدار معوقه از رقابت های سری آ ایتالیا ، لاتسیو رده سومی با 3 گل اودینزه را شکست داد . برای لاتسیو  سمیر-  بازیکن حریف ، نانی و اندسون گلزنی کردند .

در دیگر بازی ، سامپدوریا و رم به تساوی 1 - 1 رسیدند . فابیو کواگ لیارلا برای سامپدوریا و ادین ژکو برای رم موفق به گلزنی شدند .

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

به نقل از مهر شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد