Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر دیروز از شرکت تعاونی حریرکاران صبا، کارگاه خیاطی بانوان، کارگاه سفره بافی و اماکن گردشگری و توریستی شهر ورزنه بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، پریچهر سلطانی، مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر دیروز از شرکت تعاونی حریرکاران صبا، کارگاه خیاطی بانوان، کارگاه سفره بافی و اماکن گردشگری و توریستی شهر ورزنه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه زنان روستایی و عشایر مناطق محروم، گفت: ما به خصوص در حوزه کارآفرینی زنان اقدامات ویژه خواهیم کرد و قول می دهیم تسهیلات ویژه را در اختیار این افراد که به عنوان زنان خانه دار فعالیت می کنند قرار دهیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم

پس از ارائه مستندات توسط انجمن دوستداران میراث فرهنگی ورزنه و با تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهردار ورزنه، چادر سفید زنان این شهر ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ به شماره ۲۶۷۳ در فهرست میراث ناملموس ایران ثبت ملی شد.


پوشیدن چادر سفید زنان ورزنه دلایل تاریخی متعددی دارد، از جمله کشت پنبه مرغوب و وجود صنایع دستی کرباس بافی و سفره بافی و عوامل فرهنگی و دینی که اسلام به پوشیدن رنگ سفید سفارش کرده، علل پوشش چادر سفید این خطه است.


زنان شهر ورزنه معمولاً از پارچه‌های کرباس سفید برای دوخت چادر استفاده می‌کردند، اما اکنون بیشتر با استفاده از پارچه‌های کارخانه‌ای روی آورده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان