Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تنیس روی میز بانوان کشور، گفت: پریناز حاجیلو با انتخاب فدارسیون راهی مسابقات جهانی "هالمستاد سوئد" شد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ استانها البرز نظرات

سعید حجازیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، اظهار داشت: پریناز حاجیلو، غزاله مولاطلب و فاطمه جمالی‌فر از استان البرز رنگینگ برتر تنیس روی میز کشور را کسب کردند و  برای راهیابی به تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات انتخابی به مصاف حریفان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز افزود: جدال سختی  بین 12 بازیکن انجام شد که شامل رتبه‌های دوم تا یازدهم رنکینگ ملی و 2 بازیکن با معرفی کادر فنی تیم‌های ملی است، که تا انتخاب نفر برتر برای دعوت به تیم ملی ادامه داشت.

حجازیان با بیان اینکه طبق اعلام فدراسیون، تیم‌های ملی تنیس روی میز بزرگسالان با ترکیب کامل 5 نفره در مسابقات جهانی "هالمستاد سوئد" حاضر می‌شوند و نفرات اول بانوان و آقایان نیز مشخص شده است، عنوان کرد: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی بزرگسالان بانوان  پریناز حاجی‌‌لو در جای سوم قرار گرفت و‌ فاطمه جمالی‌فر چهارم شد.

وی با تاکید بر اینکه این دو بازیکن برای عضویت در تیم ملی با رای کمیته فنی انتخاب می‌شوند، گفت: پس از موافقت ریاست فدراسیون، پریناز حاجی‌لو دختر پانزده ساله البرزی در ترکیب تیم ‌ملی بزرگسالان قرار گرفت و همراه با تیم ملی بزرگسالان پینگ‌پنگ ایران راهی مسابقات جهانی سوئد می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز با اشاره به مسابقات تنیس روی میز آقایان، اضافه کرد: مهرداد دهستانی که از سوی فدراسیون به این مسابقات دعوت شده است برای کسب مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان به مصاف رقبای خود می‌رود.

انتهای پیام/ز

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران

روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و پنج نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند

. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان ایران در کشتی فرنگی هر شش سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز پنج سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور