Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اعلام اینکه هنوز هیچ دستگاهی در کشور مسئولیت ایجاد اشتغال را بر‌عهده نمی‌گیرد گفت: گزارش‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در حوزه اشتغالزایی صحت ندارد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود شکری در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار داشت: از فرمانداران و مسئولان ذی ربط می‌خواهیم تا آمار ایجاد اشتغال را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه گزارش‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در حوزه اشتغالزایی صحت ندارد، به پرداخت 21 هزار میلیارد تومان در سال گذشته در راستای فعال کردن کارخانه‌های تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بگوید که چرا در تخصیص این اعتبار نقشی نداشته است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی کارخانه‌های چوکای تالش و صنایع چوب اسالم گفت: در کارخانه چوکای تالش بیش از 6 هزار نفر مشغول به فعالیت بودند اما در حال حاضر تعداد شاغلان آن کمتر از هزار نفر شده ‌و در کارخانه صنایع چوب اسالم نیز از 3 هزار نفر شاغل کمتر از 100 نفر باقی‌ ماندند.

شکری با تاکید بر اینکه نباید با انجام اقدامات نامناسب در حوزه اشتغال زمینه نارضایتی مردم و در نتیجه سوءاستفاده دشمنان را فراهم کرد افزود: در سال گذشته 40 هزار میلیارد تومان اوراق جهت پرداخت بدهی پیمانکار در اختیار دولت قرار گرقت اما امروز نتیجه آن را نمی‌بینیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس ‌با اعلام اینکه هنوز هیچ دستگاهی در کشور مسئولیت ایجاد اشتغال را بر عهده نمی‌گیرد خاطرنشان کرد: متاسفانه ما هوز نفهمیدیم باید با کدام دستگاه در حوزه اشتغال بنشینیم و یک تصمیم اساسی در حوزه اشتغال بگیریم.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار ک رفاه اجتماعی باید سهم استان گیلان از صندوق بازنشستگان کشور را اعلام کند تصریح کرد: هنوز سهم استان گیلان از 60 هزار میلیارد تومان اعتبار صندوق‌های "بازنشستگی" و "شستا" مشخص نشده است.

انتهای پیام/ز

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین