Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهرگفت: با هدف حل مشکل آب کشاورزان شهرستان تنگستان 48 میلیارد ریال اعتبار به سد خائیز این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست با فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرستان تنگستان افزود: احداث سد باهوش تنگستان نیز از دیگر مطالبات مهم کشاورزی شهرستان تنگستان است که پیگیری لازم برای تحقق اعتبارمورد نیاز آن صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه کشاورزی بیان کرد: برای مبارزه با افت‌های کشاورزی در تنگستان تخصیص اعتبارات لازم مورد توجه است.
استاندار بوشهر در ارتباط با طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تنگستان نیز اظهار داشت: امروز حوزه اقتصاد پاشنه آشیل کشور است در این راستا باید برای حل مشکلات این حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.
گراوند افزود: در این ارتباط باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی در برطرف کردن مشکلات حوزه تولید و اقتصاد استفاده ‌شود و مدیران باید راهکارهای اجرایی مورد توجه قرار دهند.
وی گفت:باید بسترهای لازم در رونق تولید و اقتصاد و طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها فراهم شود تا بخش خصوصی به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند.
گراوند اضافه کرد: مسئولان بعنوان خادمان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران باید تسهیل کنندگان واقعی این بخش باشند.
وی گفت: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های آبزیان، شیلات، کشاورزی، تجارت دریایی و گردشگری است که با این قابلیت‌ها جایز نیست جوانان آن از بیکاری رنج ببرند.
استاندار بوشهر گفت: تولیدکنندگان فعالانه در پی فعالیت و تولید هستند و باید موانع پیش روی آنها برداشته شود تا از این طریق زمینه رونق کسب و کار فراهم شود.
گراوند با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تنگستان اظهار داشت: ساخت هتل و امکانات رفاهی و تفریحی بعنوان پیش زمینه ای برای رونق صنعت گردشگری تنگستان باید مورد توجه جدی باشد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه شماره 03.732 مورخ 6 فروردین ماه سال 1403 موارد زیر را ابلاغ کرد:

براساس تبصره (2) قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی و با توجه به جزء(6) بند (الف) تبصره (2) قانون بودجه سال 1403 مبنی بر"مبلغ یک میلیون میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق اجزای (3) و (4) بند (ب) این تبصره اختصاص می یابد."و حسب جزء (3) و (4) بند (ب) تبصره (2) قانون بودجه سال 1403 کل کشور مقرر شده است:

3‏- معادل چهار صد هزار میلیارد (400.000.000.000.000) ریال از تسهیلات موضوع جزء (6) بند «الف» این تبصره به طور مساوی در اختیار هیأت امنای حسابهای استانی پیشرفت و عدالت قرار خواهد گرفت.

4‏- با هدف حمایت از اشتغال در چهار چوب مصوبات هیأت امنای حساب پیشرفت و عدالت، معادل شش صد هزار میلیارد (600.000.000.000.000) ریال تسهیلات جزء (6) بند «الف» این تبصره بر اساس قوانین مربوط به شرح ذیل اختصاص می یابد:

•    کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد صد هزار میلیارد (300.000.000.000.000) ریال؛
•    سازمان بهزیستی کشور معادل یک صد و بیست هزار میلیارد (120.000.000.000.000) ریال؛
•    بنیاد شهید و امور ایثارگران معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام (ره) معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    صندوق نوآوری و شکوفایی معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    سازمان بسیج سازندگی معادل سی و دو هزار میلیارد (32.000.000.000.000) ریال؛
•    بنیاد علوی معادل بیست و چهار هزار میلیارد (24.000.000.000.000) ریال؛
و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بخش دولتی و بخش غیر دولتی وابسته) و دانشگاه فنی و حرفه ای و هنرستان های فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاههای خود مبلغ هجده هزار میلیارد (18.000.000.000.000) ریال؛

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ شود تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه، موضوع به واحدهای اجرایی ذی‌ربط در سراسر کشور ابلاغ و یک نسخه از ابلاغیه مربوطه به این بانک ارسال شود.‏

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است