Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدمهدی جهانبخش در آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس با بیان اینکه امیدواریم این المپیاد زمینه شکوفایی استعدادهای بیشتر ورزشی بندرعباس شود، تصریح کرد: همانطور که در سال های گذشته شکوفایی استعدادها را در این المپیاد شاهد بوده ایم و ورزش کاران این رشته ها برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده اند مجدداً این افتخارات را هرچه بیشتر به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی جهانبخش افزود: با توجه به اینکه در سالیان گذشته بندرعباس میزبانی مسابقات ساحلی را عهده‌دار بوده است و طی این سال‌ها استعدادهای خوبی را در ورزش‌های ساحلی کشف کرده‌ایم، امیدواریم امسال نیز با این المپیاد استعدادهای خوبی را در زمینه ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس کشف کنیم.

وی بیان کرد: به دلیل استقبال خوب شهروندان در سال های گذشته از این المپیاد رشته ها را افزایش داده ایم و ورزشکاران بیشتری نیز از این المپیاد استقبال کرده اند که امید داریم به شکوفایی استعدادهای ویژه بیانجامد و هیئت های ورزشی نیز از این ورزشکاران بهره کافی را ببرند.

جهانبخش در پایان گفت: گردشگری را باید به طور ویژه مدنظر قرار دهیم و از ظرفیت دریا باید بهره ببریم و امیدواریم با همکاری های بیشتر دستگاه های دیگر المیپاد ورزش های آبی و ساحلی را در سال های آینده نیز با کیفیت بیشتر تداوم دهیم و در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبان مسابقات آسیایی آبی و ساحلی شویم.

با برگزاری المپیاد ورزش های آبی و ساحلی می توانیم در زمینه های ورزشی بدرخشیم

فرماندار بندرعباس  نیز با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: آغاز سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی و تقارن این بازی ها با این ایام را به فال نیک می گیریم و امیدوارم این مسابقات باعث اقدامات ورزشی بهتر در هرمزگان و بندرعباس شود.

احمد پویافر ادامه داد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و تمام کسانی که برای برپایی این المپیاد تلاش کردند و زمنیه را برای حضور جوانان این شهر در این المپیاد فراهم کردند که منجر به کشف استعدادهای برتر ورزشی می شود تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.

پویافر ابراز کرد: خداوند را از اینکه در این سه ماه آخر سال در بندرعباس به علت موقعیت آب و هوایی ویژه ای که دارد شاکریم و از این نعمات الهی باید به بهترین شکل بهره برد.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: همه در تلاشند که هرمزگان و استعدادهایش را به جای جای ایران اسلامی بشناسند که در این میان برگزاری المپیاد ورزش های آبی و ساحلی باعث می شود که بندرعباس هرچه بیشتر بدرخشند و این اقدام در سوابق اجرایی استان ماندگار خواهد شد.

وی در پایان گفت: با حمایت مجموعه های مختلف چنین المپیادهایی را می توان برگزار کرد و به این کار با اهمیت می توان پرداخت تا هرچه بیشتر در زمینه های ورزشی بدرخشیم و شاهد پیشرفت ورزش های آبی و ساحلی کشور باشیم.

هرمزگان باید در ورزش های آبی و ساحلی گوی سبقت را از رقبا برباید

مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان در آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس، تصریح کرد: استان هرمزگان با توجه به پهنه وسیع ساحلی باید در ورزش های آبی و ساحلی کشور، گوی سبقت را از رقبا برباید.

منصور اخلاقی پور تصریح کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر در زمینه ورزش های آبی و ساحلی بتوانیم در این زمینه پیش قراول شویم.

وی اضافه کرد: دریا و ساحل اثر کاهش استرس در انسان ها دارد و علم روانشناسی این را اثبات کرده است و ورزش های آبی و ساحلی  باعث می شوند کمتر بیمار شویم و در احادیث نیز نگاه به دریا سفارش شده است.

اخلاقی پور در پایان با بیان اینکه از ظرفیت دریا باید به درستی بهره گیری کنیم، گفت: حتی راه رفتن در ساحل اثر درمانی دارد و باعث سلامت می شود و در شهرهای ساحلی به این ظرفیت ها باید توجه ویژه ای شود.

گفتنی است سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس در رشته های والیبال، هندبال، پرتاب وزنه، قایقرانی، ماهیگیری ویژه آقایان و بانوان و در رشته‌های فوتبال، فوتوالی، دو ۶۰ متر، دو استقامت، جت اسکی، اسکی روی آب، دو-شنا، طناب‌کشی و پرچم در ساحل مختص آقایان تا 7 بهمن ماه در نوار ساحلی خلیج فارس در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۰۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود